karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 12:56:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Lähetä vastaus
Käyttäjätunnus:
Otsikko:
Viestin sisältö:
Kirjoita viesti, siinä voi olla enintään 60000 merkkiä. 

Hymiöt
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :twisted: :evil: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Katso lisää hymiöitä
Vaihtoehdot:
BBCode on Poissa päältä
Hymiöt ovat käytössä
Älä salli hymiöitä
Älä käsittele linkkejä automaattisesti
   

Otsikko - Yritin liittyä kultakaloihin, mikä meni pieleen?
Julkaisija Viesti
  Viestin otsikko:  Re: Yritin liittyä kultakaloihin, mikä meni pieleen?  Vastaa lainaamalla
Aktvoin kultakalatilisi nyt samantien, olen pahoillani sekaannuksesta. Aika lähtee kulkemaan siis vasta tästä päivästä.
Viesti Lähetetty: 2009-07-08 17:11:36
  Viestin otsikko:  Yritin liittyä kultakaloihin, mikä meni pieleen?  Vastaa lainaamalla
Eli siis maksoin liittymismaksun ja tarkistin äsken, että kaikki oli ok; tilinumero, viitteet, osoite...
Tilauksesta on jo tovi. Tilasin 20.6.

Laitoin tilaukseen kommentiksi nimimerkkini. Vai oliko se nyt väärässä paikassa? Menikö rahani nyt hukkaan? APUA!
Viesti Lähetetty: 2009-07-08 16:06:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)