|
Eli siis maksoin liittymismaksun ja tarkistin äsken, että kaikki oli ok; tilinumero, viitteet, osoite... Tilauksesta on jo tovi. Tilasin 20.6.
Laitoin tilaukseen kommentiksi nimimerkkini. Vai oliko se nyt väärässä paikassa? Menikö rahani nyt hukkaan? APUA!
Eli siis maksoin liittymismaksun ja tarkistin äsken, että kaikki oli ok; tilinumero, viitteet, osoite... Tilauksesta on jo tovi. Tilasin 20.6.
Laitoin tilaukseen kommentiksi nimimerkkini. Vai oliko se nyt väärässä paikassa? Menikö rahani nyt hukkaan? APUA!
|