karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 10:51:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Lähetä vastaus
Käyttäjätunnus:
Otsikko:
Viestin sisältö:
Kirjoita viesti, siinä voi olla enintään 60000 merkkiä. 

Hymiöt
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :twisted: :evil: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: =D> #-o =P~ :^o [-X [-o<
Katso lisää hymiöitä
Vaihtoehdot:
BBCode on Poissa päältä
Hymiöt ovat käytössä
Älä salli hymiöitä
Älä käsittele linkkejä automaattisesti
   

Otsikko - Tack Annika!
Julkaisija Viesti
  Viestin otsikko:  Re: Tack Annika!  Vastaa lainaamalla
Det ser ut som nästan 1000 finlandare ha hört henne nyligen (plus oss få, som deltagit LCHF evenemang i Stockholm).
Jättefint!

http://blogg.passagen.se/dahlqvistannik ... nlandsresa
Viesti Lähetetty: 2010-01-29 13:20:28
  Viestin otsikko:  Tack Annika!  Vastaa lainaamalla
Tack för kvällens föreläsning i Vasa! Det var roligt att det kom 350 människor dit!

Du är faktiskt bra och berätta både för såna som vet om saken och för såna som
hör det första gången.
Kanske det nån gång blir en sån tid att folk inte skrattar nå mera när man pratar om smör MERA smör...

Satte på tredje raden nästan med hela familjen, utom vår dotter som studerar till läkare i Danmark (men hon var och tummade upp då jag hade srivit om kvällens program i Facebook :wink: ) och alla var väldigt nöjda och jag med för att de var med \:D/
Viesti Lähetetty: 2010-01-27 22:20:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)