Tack för kvällens föreläsning i Vasa! Det var roligt att det kom 350 människor dit!
Du är faktiskt bra och berätta både för såna som vet om saken och för såna som
hör det första gången.
Kanske det nån gång blir en sån tid att folk inte skrattar nå mera när man pratar om smör MERA smör...
Satte på tredje raden nästan med hela familjen, utom vår dotter som studerar till läkare i Danmark (men hon var och tummade upp då jag hade srivit om kvällens program i Facebook

) och alla var väldigt nöjda och jag med för att de var med

Tack för kvällens föreläsning i Vasa! Det var roligt att det kom 350 människor dit!
Du är faktiskt bra och berätta både för såna som vet om saken och för såna som
hör det första gången.
Kanske det nån gång blir en sån tid att folk inte skrattar nå mera när man pratar om smör MERA smör...
Satte på tredje raden nästan med hela familjen, utom vår dotter som studerar till läkare i Danmark (men hon var och tummade upp då jag hade srivit om kvällens program i Facebook :wink: ) och alla var väldigt nöjda och jag med för att de var med \:D/