karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-21 16:38:43

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tapahtui kirjastossa...
ViestiLähetetty: 2004-06-04 23:03:23 
Poissa
sintti
sintti

Kävin tässä alkuviikolla lainaamassa kirjastosta Atkinsin kirjan (v.-76 painos oli ainoa), ja kysyin samalla löytyykö Montilta uudempaa kirjaa kuin minulla jo lainassa oleva. Kirjastontäti katsoi ensin kädessäni olevaa Atkinsia ja sanoi sen olevan vaarallinen dieetti, ei kannata kokeilla. Sanoin lukevani kirjan joka tapauksessa, sitten rouva ilmoitti että Montignacilta löytyy dieettikirja naisille, mutta ei ole meidän kirjastossa. Äimistyin niin siitä asenteesta, etten edes huomannút pyytää kaukolainaa :evil: Nooh, ensi kertaa varten valmistaudun henkisesti jo valmiiksi :x Meidän kirjastossa siis palvellaan ihmistä jopa ajattelemalla hänen puolestaan...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-04 23:43:24 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Ninuli: jos vilkaiset tuolla alempana olevaa Ummun ketjua:
"Miten vastaan tähän väitteeseen?"
niin huomaat, että aika moni meistä on joutunut samanlaiseen tilanteeseen. Sitä sattuu erityisesti aloittaessa ja se tuntuu kyllä pahalta, mutta hiljalleen siihen tottuu - etenkin jos olo paranee.

terv. els

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-05 10:25:36 
Mä olen täältä paikallisilta kirjakaupoista koettanut metsästää samaa kirjaa. Ei löydy. Pidetäänkö sitä niin vaarallisena!?
Heikkilää kun kyselin ja sain, kattoivat jo silloin pitkään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-05 10:41:32 
luin muuten juuri äsken sen Montignacin laihdutuskirjan naisille. se oli todella mielenkiintoinen ja ahmaisin melkein koko kirjan siltä istumalta. suosittelen! vähäsen kiihkoilija se monti kyllä on , joten kaikkeen on hyvä suhtautua sopivan rennosti... esim joku semmonen juttu että ruuansulatus menee ihan pilalle jos sen päätteeksi syö hedelmän ym kummaa. mutta paljon sillä oli ihan hyviäkin juttuja!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-05 18:43:08 
Anonymous kirjoitti:
Mä olen täältä paikallisilta kirjakaupoista koettanut metsästää samaa kirjaa. Ei löydy. Pidetäänkö sitä niin vaarallisena!?
Heikkilää kun kyselin ja sain, kattoivat jo silloin pitkään.

Kannattaa etsiskellä divareista tai kirppiksiltä. Ostin Montignacin kirppikseltä 3e.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00