karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-21 05:19:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-06-11 18:36:00 
Poissa
sintti
sintti

Yes. Nyt on väsymyskausi ohi (ainakin väliaikaisesti). :D Kai se niin vaan piti mennä, että rankimman kautta. Nätisti olen viikon elellyt AK:lla ja tänään olen oikein yllättynyt olostani. Päiväunia ei ole tarvinnut lainkaan, kotiaskareitakin tekee melkein mielistään ja olen jopa kokeillut leipasta, jota ei ole tapahtunut ei naismuistiin. Suklaata, pellavaleipäsiä ja suklaakakkua. viimeksi mainittu on vielä uunissa. :lol:
Poika kun maistoi suklaata, yökkäsi lopulta (downin syndroma), ei tykännyt, tyttö ei halunnut edes yrittää. Suklaakakun taikinaa kumpikin maistoi, eikä kumpikaan yökännyt. :D Pellavaleipäsestä poika haukkasi kerran, ja laittoi sitten hienotunteisesti pois. Huomasin vasta sitten, että ehkä se olisi tarvinnutkin voita kyytipojaksi. :wink:
Jestas kun on outoa, kun ei silmä luppase, eikä makoilekkaan sohvalla perunaa esittäen. Mutta kuulostellaan ja elellään. :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 19:44:57 
Poissa
sintti
sintti

No ei ne tykänny siitä suklaakakustakaan. Hyvä vaan niin mulle jää pakkaseenkin laittaa. :lol: Täytyy heille tehdä sitten ihan vaan vanhat yläkarpikset eli ylikset.
Minkä ikäisiä lapsia teillä on, kun olette kertoneet että koko perhe on samalla elämäntavalla. :?: Minulla on 12 ja 14. Mutta heille se makea on must juttu. Pikkuhiljaa parempaan suuntaan varmasti menee heidänkin "ruokintansa". Ovathan saaneet jo paljon useammin esim. kala,liha ja kanaruokia kuin aikaisemmin konsanaan. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 21:00:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on tytär 13 v ja poika 11v. Tyttö on syönyt oikeastaan aina alakarpisti (kauhistelimme aikaisemmin mm. hänen syömäänsä "valtavaa" lihamäärää), rakastaa kasviksia yms. Poikakin syö mielellään erilaisia salaatteja, parsakaalia ja kalaa. Nyt tyttö on myös itse aloittanut karkkilakon, keksejä ja jätskiä kyllä syö, jos vaan mahdollisuus on.
Aikaisemmin kulutimme n. 10 kg perunaa viikossa, nyt määrä on n. 1 kg kuukaudessa (lapsille keitän, jos pyytävät).

Yhteiseksi makeaksi olen tehnyt oikeastaan vain ak-kääretorttua täytettynä vadelmilla ja/tai mustikoilla ja kermavaahdolla. Torttu yleensä jaetaan neljään osaan ja se häviää n. minuutissa, on niin hyvää! Toinen vakio on marjarahkat, joka kelpaa kaikille. Ai niin, ja se uusi tuttavuus, mascarpone-kookoskerma-kaakao, joka kylläkin häviää omaan ja mieheni suuhun...

Kuva
iHerb -koodini on JOK311; saat sillä ensitilaajana 5 $ alennuksen.

ViestiLähetetty: 2004-06-12 10:39:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mami kirjoitti:
Jestas kun on outoa, kun ei silmä luppase, eikä makoilekkaan sohvalla perunaa esittäen.

Hittolainen, kun on hereillä niin on vaara joutua tekemään rästiintyneitä kotitöitä! :?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00