Härveli- ja laskemishurahtanut täällä hei!
Ranteessa aktiivisuusranneke, Polar a300. Sillä seuraan askeleita, päivän aktiivisuutta, energiankulutusta ja sykkeitä jumppien aikaan. Sen verran laiskanpulskea ihminen kuitenkin olen, että tavoitteena päivän liikkumisissa on päivittäin 60% rannekkeen antamasta kokonaistavoitteesta. Aina ei mene lähellekään, esim. juuri nyt prosentit ovat 35. Hankala päivä yleisesti ottaen noin muutenkin, joten en ota tuosta minkään sortin stressiä.
Syömisiin käytän Sulamoa aina silloin tällöin. Tavoitteeksi olen asettanut sinne hh 60, p 65, r yli 130. Oman kulutuksen olen laittanut aktiivisuusrannekkeen antaman kuukauden keskiarvon, liikuntoja en merkitse siis erikseen. Tykkään tehdä ruokaa summittaisesti, joten Sulamoa en jaksa käyttää ihan jatkuvasti. Välillä on ihan kiva tsekata missä mennään ja mikä saattaa mennä pieleen.
Unen seuraamiseen latasin juuri tänään kännykkään sovelluksen (aktiivisuusrannekkeen lukemiin ei ole luottamista uniseurannassa), nimeä en muista juuri nyt.
Perinteisempää listausta taas harrastan bullet journalissani, jossa on habit tracker. Bullet journalissa myös taulukko, johon laitan painokäppyrää. Saisihan näihinkin jonkun sovelluksen, mutta pitäähän ihmisellä nyt harrastuksia olla.