Hyvin olet saanut itseäsi niskasta kiinni. Tsemppiä o/
(Edellisessä elämässä, siis aikana ennen karppausta eli ennen vuotta 2000, minulla oli heikkouskohtauksia jotka johtuivat ilmeisen alhaisesta verensokerista, ihan kuten äidilläni aikanaan. Insuliineja tai sokereita ei silloin mittailtu, mutta se "niin nälkä että näköä haittaa" katosi kun söi jotain, ja se syöminen oli silloin takuuvarmasti jotain hiilaripitoista. Mutta sitten pääsin sinua helpommalla, kun ensimmäinen karppausyritelmä toimi. Se oli mallia 100g hiilarit, mutta toimi hyvänä alkuna. Ketoa ei kroppa kestä sen enempää kuin runsashiilarista tai runsasprodeista, mutta onneksi rasva toimii, edelleen, mikä selittänee miksi luisuin zonesta tänne aika vähien hiilareiden ja aika vähien valkuaisten mutta runsaan rasvan maahan. Ja täällä olen voinut käsittämättömän hyvin kaikkine kremppoinenikin, jo toistakymmentä vuotta. Maksakin tykkää voista, kun viinilasillisten jälkeenkin ALAt on siellä kymmenen pinnassa edelleen. Ja joo, olin sokerihiiri, enkä olisi ikinä uskonut, että voisin olla näin, ja vielä tyytyväisenä. Voi on kyllä ihme juttu!)