karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-19 01:59:05

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-05-24 01:41:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joskus on ollut puhetta siitä, että ensimmäinen kerta atkinssilla on se tehokkain ja paino tippuu parhaiten... no pitääpi paikkaansa ainakin minun kohdallani jolle tämä on nyt jo kolmas kerta. Aloin tässä miettiä, että oiskohan sama juttu myös noiden rasva ja liha paaston kanssa...

Olen nyt kolmatta kertaa lihapaastolla, kun yritän korjailla niitä viron reissun vaurioita. Ensimmäisellä kerralla, kun katkaisin paastolla sen piiiitkän jumituksen alkoivat nesteet lähteä kohisten heti ensimmäisenä päivänä ja painokin tippui useita kiloja viidessä päivässä. toisella kerralla vaikutukset eivät olleet niin radikaalit, mutta nesteet lähtivät kuitenkin hyvin liikkeelle. No nyt sitten on kolmas päivä meneillään tai itseasiassa nyt on jo yö eikä mitään tapahdu :evil: ei ketoosia, ei nopeaa nesteiden postumista saatika painon laskua koko aikana... hämärää

Eniten kummastuttaa se ettei ketoosista ole tietoakaan ja vielä on 3 kiloa ylimääräistä niistä 7-8 kilosta jotka jämähti sen kolmen päivän reissun aikana! Miten tuollainen neste määrä voi kertyä ihmiseen?? eihän sitä edes muutamassa päivässä pysty syömään tollasta määrää ruokaa ja kuitenkin tavaraa tuli uloskin päin melko normaalisti....

No parasta tässä on kuitenkin, että oon nyt yökkönä pahimmassa mahdollisessa paikassa jossa harvoin olen pystynyt vastustamaan herkkuja notkuvaa jääkaappia, mutta tänä yönä homma on pysynyt kasassa eikä mopo karkaakkaan enää käsistä tähän aikaan :D Paastonkin lopetin sitten tähän iltaan ja herkuttelin hyvällä halulla melkein puolikkaan kurkun ja tomaattia jauhelihapihvien kera sekä mehukeittoa palanpainikkeeksi :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00