karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-22 09:21:20

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-06-25 16:29:21 
smarkolle!ideasi keskustelupalstasta on erinomainen!itse haluaisin tietää miten kehon ubikinonitasoa voi nostaa ravitsemuksellisein keinoin,siis iman ubikinonivalmisteita.olen asiasta kolunnut jo nettiä ja löytänyt pari väistöskirjaa.itse pystyn kertomaan miten selätin migreenin ja mielestäni monia esim.sairauksia voi tehokkaasti hoitaa ravitsemuksen keinoin.en käy täällä järin usein,en onnistunut kirjatumaan kutri.netiin,luin viestisi sieltä.asinatuntijat/tutkijat saattaisivat suostua/innostua raottamaan tiedon aarrearkkuaan meille taviksille tai tekemään esim.kotisivuja jos asialle olisi jokin foorumi

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-01 06:12:17 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Meinasi tämä viesti aivan jäädä huomaamatta.. Kiitos, kiitos siis. Kysehän oli siis tästä ideasta. Joillakin palstoilla, missä olen asiasta maininnut, on ideasta noussut lupaavia innostuksen purskeita. Täällä ei vielä ole samaa esiintynyt. Vielä tarttis lisää osoitusta siitä, että idealla olisi käytännön mahdollisuus ottaa tulta.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00