karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-21 02:52:28

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Valmistujaisjuhlissa
ViestiLähetetty: 2004-05-29 23:15:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä kalorit jäävät juhlissa vähiin jos pöydästä ei löydy mitään sopivaa. Kakkuja ja pikkuleipiä oli ainakin se perinteinen 7 sorttia. Kaavin voileipäkakun pinnasta pari teelusikallista kevytjuustolevitettä ja annoin leipäosion miehelleni. Kukaan ei ihmetellyt asiaa kun sain lautaseni käytetyn näköiseksi. Olin valmistautunut etukäteen syömällä kotona riittävästi, joten oikein hauskaa oli eikä nälkäkään vaivannut. :D Tapasin siellä myös tyytyväisen tuttavan, joka oli aloittanut hiljattain. Kiva kun porukka lisääntyy!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-29 23:38:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mutta mites sitten kylässä? Itse otin pienen palasen piirakkaa ja kakkua ja sen jälkeen vetosin siihen, että olin juuri syönyt. Piirakka oli tehty jollekin peruna piirakkapohjalle ja siinä oli feta-pinaatti sisälmys ja kakussa oli kinuskia, mutta otin todella pienet palaset. Makean himoni tosin kasvoi tuon seurauksena ja vain vaivoin pystyin olemaan syömättä lisää makeaa sitten kotona...

Viestin otsikko: Kylässä nautittua
ViestiLähetetty: 2004-05-30 09:00:19 
Poissa
sintti
sintti

Helatorstaina oli sisarusten yhteistapaaminen. Veljen vaimo oli leiponut kinkkupiirakkaa, katkarapupiirakkaa, mustikkapiirakkaa (piirakkakutsut :shock: ) ja lisukkeena oli vielä kaupasta ostettuja mitä-lie-pikkuleipiä. Kaikissa tietysti vehnäjauhoja mielin määrin. Tuskissani otin palasen kinkkupiirakkaa (käsky kävi että joka sorttia on maistettava :-s ), vaikka en kuukausiin ole koskenut muihin kuin soija- ja mantelijauhoihin.

Seuraavana päivänä (vaivat alkoivat jo yöllä) olin kuin turvonnut ilmapallo, vatsakivut olivat kamalat, mitään ei tullut ulos, en pystynyt kunnolla istumaan enkä suorassa kävelemään - ja olin töissä :!:

Opetus: tästä lähtien tulen kieltäytymään kaikesta yläkarpista tarjottavasta, josta tiedän saavani nuo ylläkuvatut vaivat, loukkasipa kieltäymykseni tarjolle asettajaa tai ei. =;

Viestin otsikko: Re: Kylässä nautittua
ViestiLähetetty: 2004-05-30 12:50:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Isosisko kirjoitti:
Seuraavana päivänä (vaivat alkoivat jo yöllä) olin kuin turvonnut ilmapallo, vatsakivut olivat kamalat, mitään ei tullut ulos, en pystynyt kunnolla istumaan enkä suorassa kävelemään - ja olin töissä :!:

Opetus: tästä lähtien tulen kieltäytymään kaikesta yläkarpista tarjottavasta, josta tiedän saavani nuo ylläkuvatut vaivat, loukkasipa kieltäymykseni tarjolle asettajaa tai ei. =;

:wink: Kiva kun te muut teette nuo kokeilut, itse en ole vielä kertaakaan uskaltanut - eikä sen puoleen ole tehnyt mielikään. Eilenkin kuuntelin vienosti hymyillen muiden valituksia ähkystä olostaan monen sortin viljaleipomusten jälkeen sekä vaikeuksistaan kohtuullistaa makean syöntiä ylipäätään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-30 13:17:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

glenni kirjoitti:
Mutta mites sitten kylässä? Itse otin pienen palasen piirakkaa ja kakkua

Aika iso uhraus minkä itse kukin täällä on valmis tekemään ystävyyden säilyttämiseksi. Toimisikohan toisinpäin?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-05-30 15:08:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Meillä vietettiin eilen miehen synttäreitä... illalla parin kuoharilasillisen, muutaman punaviinin ja siiderin jälkeen kontrolli oli poissa. Kaikkea meni, perunasalaatista sipseihin ja kaikkea siltä väliltä - tänään sitten voileipäkakkua ja täytekakkua :cry: :? :cry: :?

Aamulla oli silmät turvonneet ja punaiset, kiva oli tänään serveerata kakkukekkereitä silmät punaisena... no, huomista odotan, saan taas normaalirytmistä kiinni :D

Onneks juhlista jäi alakarppitarjottavaa jäljelle - omatekoisia kebakoita, kanansiipiä ja fetasalaattia!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00