karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-10-11 22:53:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1484 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 62 63 64 65 66 … 75 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 08:36:23 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi

Kyllä nyt löytäisi vaikka mitä, mutta meillä ei ole pakastinta!! Ei edes pakastelokeroa. Kyllä harmittaa. Ja eniten se, ku lihaa on tarjouksessa, ni ei voi hamstrata!
Esim. Turun Itäharjun Prismas oli 400gr snellmannin paistijauheliha vaa 0.99egee! (OT)

Voisinki mennä Lidliin tsiigailemaan, onko tuota 70% suklaata. (Onneksi vain 1.3km Lidliin :D)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 09:21:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

muakin on suunnattomasti ottanu kupoliin ku meilläkään ei ole minkään sortin pakastinta, niin ei ole voinut käydä hamstraamassa. mut mut...tänään siihen tulee muutos; mun rakas isi ostaa mulle joululahjaksi pakastimen :D . että ei muuta ku lidliin :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 09:41:29 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi

Suvitsu kirjoitti:
muakin on suunnattomasti ottanu kupoliin ku meilläkään ei ole minkään sortin pakastinta, niin ei ole voinut käydä hamstraamassa. mut mut...tänään siihen tulee muutos; mun rakas isi ostaa mulle joululahjaksi pakastimen :D . että ei muuta ku lidliin :lol:

Voi suo onnetarta! Olen minäkin tehnyt asiasta suurta numeroa isälleni, äidilleni (eronneet) sekä famulle ja fafalle.

Tulee mieleen, se kun asuin vielä hevon *, ni lidl oli 30km päässä. pääsin sinne n. 1kk lainaamalla autoa. Silloin oli kärry täynnä lihaa ja halpaa kasviksia yms... Ja sitten pum, meni jääkaappipakastin rikki! Kyllä ketutti :) Ja nyt Turkuu muuttaes asunnossa ei ollu minkäänlaista pakastinta. Onneksi lidl lähellä, mutta mitä se minua auttaa, jos lihaa yli kilon paketis? ei kaikkee jaksa syyä heti, saati seuraavana päivänä sellasta velliä...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 11:00:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Lidlin kassasysteemiin oppii kyllä tosi nopeasti, kun käy usein. Nykyään ehdin jo pakkaan suoraan kassiin eikä tartte heitellä takas kärryihin. :D Harjoitus tekee mestarin.

Mä en edelleenkään ole tajunnut, miten se homma toimii tällaisella yksinasujalla, joka käy liiteristä vain pikku täydennyksiä eli käyttää koria. Korihan jätetään liukuhihnan etupäähän, joten tavarat pitäisi saada suoraan pakattua, mutta niitä on niin vähän että ehdin tyrkätä reppuun pari raejuustopurkkia kun pitäisi olla jo maksamassa, ja toisessa kädessä mulla on se aukinainen reppu. Jos yhdellä kädellä maksaminen onnistuu, niin ne loput tavarat on edelleen siinä tiskillä pakkausta odottamassa kun kassa piippaa jo seuraavan ostoksia. En tajua ja siksipä käynkin siellä lähinnä Saskiaa hakemassa. Onneksi Kampissa tajuttiin miten homma toimii tai ei toimi ja siellä on pakkaustilaa kuten muissakin kaupoissa. Jes!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 11:31:37 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kuutiojuuri kirjoitti:
Kirrimirri kirjoitti:
Lidlin kassasysteemiin oppii kyllä tosi nopeasti, kun käy usein. Nykyään ehdin jo pakkaan suoraan kassiin eikä tartte heitellä takas kärryihin. :D Harjoitus tekee mestarin.

Mä en edelleenkään ole tajunnut, miten se homma toimii tällaisella yksinasujalla, joka käy liiteristä vain pikku täydennyksiä eli käyttää koria. Korihan jätetään liukuhihnan etupäähän, joten tavarat pitäisi saada suoraan pakattua, mutta niitä on niin vähän että ehdin tyrkätä reppuun pari raejuustopurkkia kun pitäisi olla jo maksamassa, ja toisessa kädessä mulla on se aukinainen reppu. Jos yhdellä kädellä maksaminen onnistuu, niin ne loput tavarat on edelleen siinä tiskillä pakkausta odottamassa kun kassa piippaa jo seuraavan ostoksia. En tajua ja siksipä käynkin siellä lähinnä Saskiaa hakemassa. Onneksi Kampissa tajuttiin miten homma toimii tai ei toimi ja siellä on pakkaustilaa kuten muissakin kaupoissa. Jes!

Yksinasuja oon minäkin ja koria käytän useimmiten. Joskus ostoksia vähän ja joskus paljon. Taitaa olla teknikkalaji :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 12:32:13 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Kuutiojuuri kirjoitti:
Kirrimirri kirjoitti:

Yksinasuja oon minäkin ja koria käytän useimmiten. Joskus ostoksia vähän ja joskus paljon. Taitaa olla teknikkalaji :lol:

Aikojen alussahan oli hyvä, kun hihnan päässä seisoi pakkaaja :D Minulla on mies, mutta laita nyt se pakkaamaan = pakkaa itse

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 16:07:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Kuutiojuuri kirjoitti:
Korihan jätetään liukuhihnan etupäähän, joten tavarat pitäisi saada suoraan pakattua[...]

Mä olen kummastellut samaa. Olisi paljon helpompi, jos korin saisi viedä kassan ohi, kuten kärrynkin, niin voisi latoa sinne kamat ja pakata sitten pakkauspöydän luona. Se kävisi huomattavasti nopeammin kuin kassiin pakkaaminen, kassia kun on pidettävä toisella kädellä auki. Mutta ei, kori tosiaan on pakko jättää ennen kassaa. Kukaan ei kylläkään ole osannut perustella, miksi koria ei voi viedä kassan ohi. Varastetaanko niitä muka?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 16:30:01 
Poissa
himokarppi
himokarppi

^Muuttakaa Ouluun, täällä saa korin viedä kassan ohi. (Sitten niitä koreja lojuu siellä pakkaamista varten olevalla ikkunalaudalla hujan hajan. Kuinka vaikeaa on laittaa se kori pinoon muiden korien kanssa?)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 16:56:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

viivib kirjoitti:
Erihanna kirjoitti:
Ne uudet maustetut tummat suklaat... =P~ Tai no, kinuskia vasta maistelin, ja se oli IHANAA. Kinuskinystävän unelma. Nam nam. Ostin myös pari levyä vadelmaa, muuta ei meidän lähi-Lidlin valikoimista löytynytkään. Oliko se kolmas maku appelsiini?

Meillä oli Lidlissä vaan lappu, ettei niitä ole saatavilla toimitusvaikeuksien vuoksi :cry:

Minä olin onnekas: meillä oli kaikkia laatuja eli ostin kaksin kappalein vadelma-, appelsiini- ja karamellisuklaata. En ole maistanut vielä kuin vadelmaa ja ainakin se on mielestäni hyvä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 17:38:38 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi

Jee! Turun itäharjun Lidl täynnä noita 70% suklaita! sitä 75% löytyy patukoina

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 17:42:09 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi

Erihanna kirjoitti:
^Muuttakaa Ouluun, täällä saa korin viedä kassan ohi. (Sitten niitä koreja lojuu siellä pakkaamista varten olevalla ikkunalaudalla hujan hajan. Kuinka vaikeaa on laittaa se kori pinoon muiden korien kanssa?)

Nuo korit on aika uus tulokas Lidliin. Alkuperäinen idea on käyttää niitä pakkausjätepahvilaatikoita ostoksien kantamiseen kassalle. Pasilan Lidlissä koreja näkyy viedyn kassan ohi. Mulla on yleensä aina se kärry, joten siihen lastaaminen kassan jälkeen ei oo temppu eikä mikään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 17:53:58 
Poissa
vapaakampela
vapaakampela

Kuutiojuuri kirjoitti:
Onneksi Kampissa tajuttiin miten homma toimii tai ei toimi ja siellä on pakkaustilaa kuten muissakin kaupoissa. Jes!

Jee! :D
Osaako joku kertoa, missä se Kampin Liideli tarkalleen ottaen sijaitsee?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 18:05:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

bless86 kirjoitti:
Kyllä nyt löytäisi vaikka mitä, mutta meillä ei ole pakastinta!! Ei edes pakastelokeroa. Kyllä harmittaa. Ja eniten se, ku lihaa on tarjouksessa, ni ei voi hamstrata!
Esim. Turun Itäharjun Prismas oli 400gr snellmannin paistijauheliha vaa 0.99egee! (OT)

Voisinki mennä Lidliin tsiigailemaan, onko tuota 70% suklaata. (Onneksi vain 1.3km Lidliin :D)

Itselläni on onneksi 200 metriä Lidliin :lol: .

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 19:22:17 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi

Kuutiojuuri kirjoitti:
Onneksi Kampissa tajuttiin miten homma toimii tai ei toimi ja siellä on pakkaustilaa kuten muissakin kaupoissa. Jes!

Nekin kaukalot on normaaleita pienemmät.

viikuna kirjoitti:

Sähkötalon kellarissa elikkä kävellään sisään sen käytävän perältä, jolta lähtee ne Espoon bussit tai vaihtoehtoisesti tullaan Fredan puoleisista ovista kauppakeskukseen sisään, rullaportaat alas ja käännös oikeaan päin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-10 20:39:17 
Poissa
vapaakampela
vapaakampela

rantaiso kirjoitti:
viikuna kirjoitti:

Sähkötalon kellarissa elikkä kävellään sisään sen käytävän perältä, jolta lähtee ne Espoon bussit tai vaihtoehtoisesti tullaan Fredan puoleisista ovista kauppakeskukseen sisään, rullaportaat alas ja käännös oikeaan päin.

Tack så mycket! :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-17 17:30:10 
Poissa
tuhmakarppi
tuhmakarppi

Löyty aika karppi valmisruoka Vitakronelta. Tässä on kalaa ja kasviksia ja valmistuu mikrossa 5 minuutissa. Hiilareita 1,9.

Ainesosat: kasvikset 69% (kesäkurpitsa, porkkana, sipuli,purjo, paprika), tilapiafilee 25%, oliiviöljy, suola, mausteyrtit

Ei näyttäis olevan mitään lisäaineita tai muutakaan moskaa. Hätävarana voi ostaa töihin niille päiville kun ei ehdi itse valmistaa.

Niin ja tuota lampaanmaitojuustoa, Manchegoa, ostin ja olen mutustellut siitä aikamoisen kimpaleen tänään. On se vaan NIIIN hyvää. Pitäisi kokeilla niitä muitakin laatuja.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-18 16:11:52 
Poissa
sintti
sintti

Narf kirjoitti:
Löyty aika karppi valmisruoka Vitakronelta. Tässä on kalaa ja kasviksia ja valmistuu mikrossa 5 minuutissa. Hiilareita 1,9.

Ainesosat: kasvikset 69% (kesäkurpitsa, porkkana, sipuli,purjo, paprika), tilapiafilee 25%, oliiviöljy, suola, mausteyrtit

Ei näyttäis olevan mitään lisäaineita tai muutakaan moskaa. Hätävarana voi ostaa töihin niille päiville kun ei ehdi itse valmistaa.

Voisitko sitten kommentoida tuota ruuan makua, sitten kun olet maistanut? Mua vähän epäilyttää kalaeinekset, että voiko ne maistua hyvälle. Paljonko muuten kustansi?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-12-18 17:13:53 
Poissa
vapaakampela
vapaakampela

Muistelen hämärästi, että tämä on täällä jo mainittu(?), mutta tällaisen löydön joka tapauksessa tein viime viikolla (Kampin Lidlissä :wink: )

Vitakrone Remouladekastike
(vihreä-oranssi puteli)
- säilöntäaineeton, 65% rapsiöljyä

636 kcal/100g
0,9g p
3,8g h
68,3g r

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-12 15:02:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Näin lidlissä yksi päivä fruktoosilla makeutettua suklaata. Onko kukaan ostanut, oliko minkä(än) makuista, onko edes kelvollinen karppiruokavalioon? Vai onko tumma suklaa parempi?

Hiilihydraatteja siinä varmasti on, mutta eipä ainakaan valkoista sokeria.. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2008-01-12 15:20:19 
Poissa
voipallo
voipallo

Helvetin hyvää suklaata se diätti, hintakin on kohtuullinen €0,99/ levy.

Kampissa oli muuten ankkoja ja klakunia jäässä pakastealtaan päässä :D

― Kurt Vonnegut

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 1484 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 … 62 63 64 65 66 … 75 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00