Minä sain nyt tyroksiinit tehostamaan masennuslääkityksen vaikutusta. Vuosi sitten sain yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja masennus diagnoosin ja sillon keväällä otettiin myös kilpparit. Viime kesäkuussa tsh oli 0,94 ja t4v 11. Syyskuussa tsh 0,98 ja t4v 12. Tämän jälkeenkin nuo mitattiin, mutta käynti sisätautilääkärillä oli sen verran kaamea, että en niitä jääny ottamaan ylös. Lääkäri mm. sanoi minun haluavan koelääkityksen vain jotta olisin ärtyisämpi ja täten seksuaalisesti kiihottavampi miehistä. (kaikki miehethän rakastaa v-maisia akkoja

+ja kaiken lisäksi olen jo onnellisesti naimisissa..)
Nyt sitten työsopimuksen loputtua jäi sen verran jaksamista, että otin mtt:lle yhteyttä, et lääkitystä pitää kattella ku olo ei oo ok. Sattui sitten olemaan ihana lekuri, joka kuultuaan multa ja luettuaan koneelta ei ymmärtänyt miksei koelääkitystä voinut aloittaa ja nyt on sitte se koelääkitys, mutta eri käyttötarkoitukseen.

Kesäkuussa käyn kontrolliverikokeissa ja katsellaan pitääkö vielä tuosta 0,1mg nostaa (puolikkaalla nyt alotettiin). Lekuri tosin vaihtuu tuossa välissä joten saa nähdä mikä on hänen näkemyksensä asiaan sitten...
Mutta ois kyllä ihana jos alkais taas tukka kasvamaan ja ees jonku verran vähenis tämä kauhea väsymys!