Dumpo kirjoitti:
Mulla on varmaan menny kahdet testit tämän neljän kuukauden karppauksen aikana

... nyt olen jo oppinut etten heti ole testiä raahaamassa apteekista.
Raskaustesteistä puheenollen... joudun tekemään taas sellaisen ensi kuussa. En tiedä, minkä lahopään karppaus on minusta tehnyt, sillä unohdin täysin ottaa pillerin viime sunnuntaina, eli kierron ekalla viikolla, milloin sillä yhdenkin pillerin unohduksella on oikeasti merkitystä. Pillereitä olen syönyt seitsemän vuotta ja ekan kerran unohdan ottaa sellaisen kierron ekalla viikolla.
Jos menkat olisi alkaneet oikeaan aikaan, en olisi niinkään huolissani, sillä harvoinpa ovulaatio tapahtuu alle viikon sisällä menkkojen päättymisestä. Mutta koska kuukautiset alkoivat karppauksesta johtuen niin ajoissa, että ne loppuivat neljä päivää tavallista aiemmin, ovulaatio voi olla hyvinkin mahdollinen. Itse asiassa olen melko varma, että kärsin para-aikaa oviskivuista, kun on koko iltapäivän nippaillut alavatsasta ikävästi. Ja koska tyttösiittiöt voivat elää jopa viisi päivää, on mahdollista, että sunnuntaina ammutut neitoset vielä ehtivät munasoluni kimppuun. Todennäköistä tämä ei kai ole, mutta kyllä asia pyörii mielessä, varsinkin kun olen lukenut niin paljon teidän juttujanne karppauksen kasvattamasta hedelmällisyydestä.