karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-22 00:20:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-05-23 12:31:29 
Poissa
landekarppi
landekarppi

Viona :roll: Jep, olihan toi kokemus, mitä ei ihan heti halua uudestaa kokea... [-X Ehkäpä kannattaski, sittehä siulaki se varmuus asiasta tulis... :wink:

ViestiLähetetty: 2008-05-23 13:56:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^No juu, nyt on testi tehty ja odotetusti se näytti negaa. Mua ei edes jännittänyt, sillä olin kuitenkin niin varma, ettei muuta vaihtoehtoa ole. Sitä paitsi tarot-kortit kertoi mulle tämän saman jo eilen. :lol:

Nyt voin hyvillä mielin iloita siitä, että olen taas niinsanotusti kuivilla. Toivottavasti kierto nyt normalisoituu, eikä menkat enää tulevaisuudessa ala miten sattuu.

Karppaus aloitettu 25.4.2008.

Äidiksi loppuvuodesta 2010.

ViestiLähetetty: 2008-05-23 20:49:06 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Mulla on varmaan menny kahdet testit tämän neljän kuukauden karppauksen aikana :roll: ... nyt olen jo oppinut etten heti ole testiä raahaamassa apteekista.

ViestiLähetetty: 2008-05-23 23:05:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Viona kirjoitti:
^Tää ei oo enää pikkutiputtelua, vaan kuukautisvuodon tasoista. :? Vaikka ei tää tarkalleen ottaen ihan samanlaista ole, vaan paljon "ohuempaa".

OK, sana 'tiputtelu' vaan kuulostaa sellaselta, mihin tarvii korkeintaan pikkuhousunsuojaa.. Toivottavasti nyt on jo helpottanu! :)

ViestiLähetetty: 2008-05-30 00:02:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Dumpo kirjoitti:
Mulla on varmaan menny kahdet testit tämän neljän kuukauden karppauksen aikana :roll: ... nyt olen jo oppinut etten heti ole testiä raahaamassa apteekista.

Raskaustesteistä puheenollen... joudun tekemään taas sellaisen ensi kuussa. En tiedä, minkä lahopään karppaus on minusta tehnyt, sillä unohdin täysin ottaa pillerin viime sunnuntaina, eli kierron ekalla viikolla, milloin sillä yhdenkin pillerin unohduksella on oikeasti merkitystä. Pillereitä olen syönyt seitsemän vuotta ja ekan kerran unohdan ottaa sellaisen kierron ekalla viikolla. #-o

Jos menkat olisi alkaneet oikeaan aikaan, en olisi niinkään huolissani, sillä harvoinpa ovulaatio tapahtuu alle viikon sisällä menkkojen päättymisestä. Mutta koska kuukautiset alkoivat karppauksesta johtuen niin ajoissa, että ne loppuivat neljä päivää tavallista aiemmin, ovulaatio voi olla hyvinkin mahdollinen. Itse asiassa olen melko varma, että kärsin para-aikaa oviskivuista, kun on koko iltapäivän nippaillut alavatsasta ikävästi. Ja koska tyttösiittiöt voivat elää jopa viisi päivää, on mahdollista, että sunnuntaina ammutut neitoset vielä ehtivät munasoluni kimppuun. Todennäköistä tämä ei kai ole, mutta kyllä asia pyörii mielessä, varsinkin kun olen lukenut niin paljon teidän juttujanne karppauksen kasvattamasta hedelmällisyydestä.

ViestiLähetetty: 2008-05-30 07:41:28 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Viona kirjoitti:
Dumpo kirjoitti:

Raskaustesteistä puheenollen... joudun tekemään taas sellaisen ensi kuussa. En tiedä, minkä lahopään karppaus on minusta tehnyt, sillä unohdin täysin ottaa pillerin viime sunnuntaina, eli kierron ekalla viikolla, milloin sillä yhdenkin pillerin unohduksella on oikeasti merkitystä. Pillereitä olen syönyt seitsemän vuotta ja ekan kerran unohdan ottaa sellaisen kierron ekalla viikolla. #-o

Jos menkat olisi alkaneet oikeaan aikaan, en olisi niinkään huolissani, sillä harvoinpa ovulaatio tapahtuu alle viikon sisällä menkkojen päättymisestä. Mutta koska kuukautiset alkoivat karppauksesta johtuen niin ajoissa, että ne loppuivat neljä päivää tavallista aiemmin, ovulaatio voi olla hyvinkin mahdollinen. Itse asiassa olen melko varma, että kärsin para-aikaa oviskivuista, kun on koko iltapäivän nippaillut alavatsasta ikävästi. Ja koska tyttösiittiöt voivat elää jopa viisi päivää, on mahdollista, että sunnuntaina ammutut neitoset vielä ehtivät munasoluni kimppuun. Todennäköistä tämä ei kai ole, mutta kyllä asia pyörii mielessä, varsinkin kun olen lukenut niin paljon teidän juttujanne karppauksen kasvattamasta hedelmällisyydestä.

Mikähän tällä karppauksella on, kun se saa unohtelemaan kaikenlaista :roll: En tiedä omasta hedelmällisyydestäni, onko tuo nyt sitten noussut yhtään, tosin ennen karppausta se oli rajusti laskenut, kun yrityksistäkään huolimatta ei onnistunut. No, olihan siinä kaksi keskenmenoakin. Tsemppiä!!

ViestiLähetetty: 2008-05-30 10:18:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Kiitos tsempityksestä! Äsken luin tiede-lehdestä, että vielä nykyihmisilläkin hedelmällisyys ja lisääntymishalukkuus kasvaa aina keväisin. Miehet tuottaa enemmän siittiöitä ja naistenkin elimistössä tapahtui jotain, joka edesauttaa raskautumista. No saapa nähdä, en silti oikein jaksa uskoa, että tässä nyt mitään tapahtuu.

Ehkä se pitää sittenkin paikkaansa, että aivot tarvii toimiakseen runsaasti hiilihydraatteja ja meistä karppaajista tulee ajan myötä yksinkertaisia ja huonomuistisia luupäitä! :lol:

ViestiLähetetty: 2008-05-30 10:31:04 
Poissa
taistelukala
taistelukala

Viona kirjoitti:
Ehkä se pitää sittenkin paikkaansa, että aivot tarvii toimiakseen runsaasti hiilihydraatteja ja meistä karppaajista tulee ajan myötä yksinkertaisia ja huonomuistisia luupäitä! :lol:

Ja ehkä vihanneksia... kuten minusta porkkana.... :roll: :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2008-06-01 15:44:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Itse en laihduta, mutta menkat ovat nykyään erilaiset kuin ennen karppausta (olen karpannut nyt puolisen vuotta). Mun menkat oli ennen ihan järkyttävät niagarat :shock: En ole koskaan kärsinyt kovin pahoista menkkakivuista, mutta eipä ne erittäin runsaat menkatkaan mitään herkkua olleet.

Alussa hormonitoiminta oli vähän sekaisin, ja menkat tuli vähän miten sattuu. Nyt on kuitenkin tilanne tasoittunut. Mun menkat on nykyään paljon niukemmat kuin ennen, ja vaikka ennenkään ei ole ollut juuri kipuja, niin nyt niitä ei ole senkään vertaa :) Vieläkin tulee hieman turvonnut olo menkkojen aikana, mutta ei sekään ole niin paha juttu kuin ennen.

ViestiLähetetty: 2008-06-01 19:05:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla alkoi taas vuoto! :shock: Mitähän tää nyt tarkoittaa? Menkat taas? :|

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00