Moi kaikki ja kiitos
Joo lihaa en pysty mättään niin paljon minäkään että saisin siittä kaikki protskun (jokapäivä) tosin jos on "lihaisempia päiviä" niin silloin maitotuotteet jää vähemmälle.Vaihtelee.
Jeps ei ole tarkoitus kyllä lopettaa ei ei
Kerroinpa nyt oman juttuni kun ei se kaikilla muillakaan niin ruusuista toi kilojen sulaminen ole.....
Olo hyvä ja niin edelleen ja tosiaan miksi en jatkaisi kun muukaan ei tehoo...eipä ole tullut lisääkään
Verikokeet on otettu vuosi sitten ja ne oli suht kunnossa (tosin niitä ei otettu tästä syysta) joten en jaksa uskoo piileviin.
Vitamiineja nappailen kyllä kans tyyliin kun muutkin,se puoli pitäis olla kondiksessa.
Se yksi puoli mikä ei varmasti ole kondiksessa on LIIKUNTA!tiedän sen itse mutta saamaton narttu kun on...
tosin nyt on reilu viikko urheiltu taas kunniakkaasti sauvottu,vesijuostu ja fillaroitu,ja tänään pitäis viä lähtee fillari lenkille.
Ja todella olen vakuuttunut että syön terveellisesti (aikaisempaan elämään verrattuna) oikeestaan kaikesta muusta sen huomaan paitsi painosta....vielä

Olen kýllä lukenut alan kirjallisuutta mutta taitaapa olla kuitenkin vähän oma versio tää mun alakarppaus..
Ja jeps Morrigan kyllä siittä tosiaan taitaa tulla noin paljon protskua...rahkasta ja raejuustosta tais eilisen päivän annos kertyä suurimmaks osaks...
Okei niin kuvittelin itsekkin et tohon 1800 kalorin haarukkaan varmaan on hyvä tähdätä....Luulisin että duunis ollessa peruskulutukseni vois olla ehkä 2400 kaloria...
Kiitoksii kaikille tää lähtee ny ukon kans fillaroimaan