Voih, menin ihan liikkikseen näistä kirjotuksista... Tippa tuli väkisin linssiin lukiessa.
Miikkis 
kiitos
Dörre, jutuissasi on paljonkin järkeä, älä vaan lopeta niiden jankuttamista mulle! Ehkä mä jokupäivä uskonkin vielä itseeni!
Ainanälkä, kiitos, luin esittelyn ja vaikuttaa kyllä jopa aika karpilta murkinat, varmasti luen opuksen kun keskittymiseni siihen mahdollisuuden antaa. ...
Lokinpoikanen... noi pelkotilat on niin tuttuja... Saan paniikkikohtauksia yhä useammin, onneksi ne ovat toistaiseksi tulleet vain kotona tai mieheni seurassa joka osaa ja tietää miten toimia. Mutta nyt tämän psykoterapian alettua mulla on kummallisia "huimaus"kohtauksia ruvennu tulemaan kun terapeutilta lähden...
R-A, mä työnnän pään pensaaseen ennemmin kuin rasitan ketään läheisiäni mun taakoilla...
Toi kilpirauhanen, miten se tutkitaan? Meenkö vaan TK:seen ja sanon että MÄ olen nyt sitä mieltä että se tarttisi tutkia? Kun keväällä se otettiin samalla kun miljoona muutakin testiä joten en tiedä mikä niistä se sitten oli. Suola-arvotkin pitäisi mennä kontroloimaan joten kaipa sen samalla sit sais kilpparinki, psykiatri kun on katsonut kieroon jo aika monesti kun en ole saanut mentyä...
Voiko johtua siitä myös kun mulla on aina kylmä? Vaatteita on paidan päällä 2 kpl hupparia joista toinen vuorellinen. Pitkät kalsarit ja verskat+pitkät polveen asti ulottuvat villasukat norppien sukkien päällä. Ja silti mulla on kylmä.
Salilla kun olin, huomasin etten hikoillut yhtään, mikä on todella outoa kun täysillä kuitenkin tein.
Tietysti mun mieli sotii sitä ajatusta vastaan että tähän löytyisi jokin muu syy kuin minä itse. Samaa hoin itselleni silloin kun selkää tutkittiin että kipu on vain mun korvien välissä mutta sitten kun sieltä tosiaan löytyi rakenteellista vikaa yhtä sun toistakin, olin aivan Ö:nä että vika on siis todellinen eikä mun kuvitelmaa tai huonon lihaskunnon syy.
Sain eilen muuten megakokoisen paniikkikohtauksen kun menin sänkyyn. Äitini oli illalla kahvilla ja toi mukanaan laskiaspullat... Mun itsekuri ei enää toimi laisinkaan, söin pahalla omallatunnolla koko pullan josta seurasi hirveä hiilaripöhömaha joka sänkyyn mennessä nousi painamaan keuhkoja ja kohtaus oli valmis. Juoksin ulos läähättämään ja oksentamaan. En saanut kunnolla henkeä ja pahanolonpaakku rinnassa vain kasvoi. Mieheni, sankarini, oli kanssani kokoajan ja kun sain vihdoin pidettyä lääkkeen sisällä, apu tuli nopeasti. MIKSI minä söin sen pullan kun tiesin ettei siitä hyvä seuraa?!?!?! Muutenkin terapiasta pää ihan tarpeeksi sekaisin ni menen sitten puputtamaan vielä jotain pullaa! Ei kyllä samperi vieköön toistu enää...
Sitten täällä kehtaan vielä valittaa ja te yritätte auttaa ja minä, kuin en arvostaisi sitä laisinkaan, syön pullaa.
Noh, kukas se teistä viisaista sanoikaan että ole itsellesi armollinen... En pysty. Enkä enää syö. Piste.