Piti ihan tarkistaa, mutta arvasin oikein, se on Sonksen & Sonksen.
Oikein hyvä artikkeli josta täälläkin kauan sitten keskusteltiin paljon
Vanha karppu: entisenä nukahtelijana (se oli ennen karppia se, ja se oli paha juttu vaikkapa auton ratissa) voisin kuvitella että sinulla on samantapaista ongelmaa kuin minulla: vähän turhankin herkästi toimiva insuliinipumppu haimassa takaa että sokeriarvot pysyvät matalina, mutta yliampuva insuliini tuottaa ongelmia, muun muassa tuon unetuksen (jokamikä ON insuliinin syytä; siis se että kun katsoo ison pastalounaan jälkeen porukkaa vaikka jossain seminaarissa, niin yksi ja toinen pää nuupahtaa kohti rinnuksia). Minulle tuon on poistanut runsasrasvakarppaus, joka poisti sen verran monta muutakin ongelmaa, ettei paluuta ole.
Jos noin on, niin voisiko minttuteen vaihtaa vaikka sitten kuumaksi vedeksi?
Se on vanha kiinalainen tapa (jota sikäläinen nuoriso näemmä käyttää edelleen, kolleegoita kun katson)
ja johon ainakin minä olen tottunut yllättävänkin hyvin.
Ei ehkä maistu alussa yhtä hyvältä... mutta jos herkuttelet jo nyt pari kertaa päivässä, niin auttaisiko se kestämään?