karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-24 03:43:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-20 06:40:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

dora kirjoitti:
aineenvaihdunnan dysglykemia piti olla

Eipä hassumpi juttu, kiitoksia!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-20 06:56:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Elka kirjoitti:
Oletko kokeillut http://www.fitday.com/ ?

Tuli dopamiinimasennus mun jäätyäni pariksi päviää kesäleskeksi ja kävin ostamassa Heikkilän molemmat keittokirjat ja Atkinsin parhaan kirjan jonka nimi on jotain Pysy terveenä kaiken ikää tjsp.

Joka tapauksessa konsensus oli, ettei kukaan tiedä kuinka paljon ihminen mitäkin hivenainetta oikeasti tarvitsee ja esimerkiksi C-vitamiinin tarve on määritetty suunnilleen sellaiselle tasolle ettei hampaat tipu suusta ja että on olemassa paineita nostaa näitä raja-arvoja.

Kävin Fitdayssä, joka on vain USDA:n taulukon käyttöliittymä muutamalla mukavalla lisukkeella. Itse käytän tätä: http://www.nutritiondata.com/index.html ja omaa taulukkoani. Olen ottanut tavaksi syödä kupillisen marjoja päivässä, mikä Heikkilänkin mielestä on oikein suositeltavaa. Sitten juon kolme litraa teetä. Flavonoidit pitäisivät siis olla kunnossa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 42 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00