En ole kertonut kellekään mitä teen yhtä tuttua lukuunottamatta joka itsekin on montiin ja atkinsiin perehtynyt ja tykästynyt.
Mutta silti pari viikkoa sitten jouduin (tahattoman mutta ärsyttävän) hyökkäyksen kohteeksi kun töissä huomasivat minun syövän kananmunia lähes päivittäin ja täten tukkivan suoneni kolesterolilla..blaablaa...
(ite käyvät tupakilla kerran tunnissa ja popsivat pullaa joka päivä)
Pari päivää sitten sama tyyppi ihmetteli että kuinka olen onnistunut laihduttamaan tosta noin vaan. Kuulemma kasvoistani näkee että kiloja on pudonnut
Sanoin että olen jättänyt sokerin ja jauhot pois.
- No mitäs sitten syöt, niitä kananmunia vai ?
Vastasin vain että jos pohdit mitä kaikkea syötävää jää jos jättää sokerin ja jauhot pois niin tajuat varmaan itsekin että valikoimaa on vielä..
End of discussion.
Pohdin oikeesti aamulla sitä että en voi käsittää miten tämä voisi olla epäterveellistä verrattuna tuttujen syömisiin.
Syön parsakaalia, kurkkua, kesäkurpitsaa ja salaattia joka päivä.
taatusti moninkertaisen määrän edelliseen leipää sisältävään normaali-ihmisen ruokavaliooni verrattuna, jolloin päivän vihannekset saattoivat olla vain neljä kurkkusiivua leivän päällä.
Vihannesten lisäksi syön munia (pysyy nälkä pidempään kurissa) ja kerran tai kaksi päivässä kalaa ja/tai kanaa. Lisänä juustoja silloin tällöin ja pähkinöitä. Makeanhimoon marjoja tai itsetehtyä alakarppisuklaata.
Jos minä tällä kuolen, niin sopii mainiosti
Tällä olen päässyt syömishäiriöstä eroon.
Myös turvotukset ja vatsavaivat ovat historiaa.
enää ei kurise eikä murise eikä möyri.
Voin mennä työpäivän jälkeen mihin vaan kun ennen piti tulla kotiin ja avata vyö kun vatsaan sattui ja pingotti.
En enää kuorsaa ja iho on parempi kuin koskaan.
Ja mikä parasta nälkä on hallinnassa ja ruokailu ilo !
Toivon että saat rauhassa jatkaa valitsemaasi polkua.
Tsemppiä !
Milla