karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-27 08:40:34

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Paniikkia pukkaa!!
ViestiLähetetty: 2004-06-03 06:41:59 
Nyt se myrkyn lykkäsi! Parina viime päivänä on tullut jo kilo lisää, vaikka olen ollut niin kovin tiukasti atkinsin ystävä, ettei koskaan. :cry:

Olin tuossa aiemmin keväällä myöskin atkinsilla ja sain kuukaudessa 12 kiloa pois. Eteen tuli pääsiäinen ja kahden viikon ulkomaanreissu, johon kaikki sitten kariutui n. puoleksitoista kuukaudeksi :oops: .

Nyt olen sitten tehnyt suurparannuksen elämääni. Lopettanut tupakoinnin reilu kuukausi sitten, aloittanut säästämään rahaa sekä aloittanut atkinsin uudelleen pian kaksi viikkoa sitten. En siis ole repsahdellut mihinkään... oikein pahaa tekee, kuinka tiukasti olen tällä "kuurilla" pysynytkään. :?

Mutta... Toissapäivänä sekä eilen tein ruuaksi grillattuja kanan rintafileitä pihveinä sekä kukkakaali/parsakaali-mössöä, jossa oli loraus kermaa sekä rääpäle sipulia. Muuten olen elellyt mm. paahtopaisti-tai kanasalaatin voimin (jäävuorisalaattia, kurkkua, grillattua kanaa tai paahtopaistia, fetaa yms)! Reilun viikon aikana sain lähdetettyä n. 4,5 kiloa läskiä, josta nyt palasi kahden vuorokauden aikana KILO!! :?:

Minulle tulee paniikki!! Voisiko joku kertoa (valaa minuun uskoa), että se ei enää lisäänny! Mistä se johtuu, kun olen kuitenkin niin kovin uskollisesti pitänyt dietin (en siis ole mikään atkins-guru)!?!? Mitä ihmettä!?!?! :shock: Kun tuota ylimääräistä on vielä 20 kiloa, niin ei olisi varaa tulla takaisin yhtään... varsinkaan tällä lailla :( !

APUA!!!! :cry:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-03 07:15:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

varmasti nestettä???
saattaa heilauttaa kyllä ton verran...älä huolestu.
katso huomenna uudelleen :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-03 07:51:49 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Älä hättäile, Miu!

Et sinä ole saanut kuin hiukan vettä takaisin. 4,5 kg läskiä on yli 30,000 kaloria. Sen vertaa ei läskiä lähde viikossa, vaikka söisit vain ilmaa. Kilo läskiä viikossa on jo paljon. Ja jos nyt olet hetken syönyt enemmän kuin tarvitset, niin jo maksan glykoogeenivasarto vesineen voi lisätä painoa kilolla ilman että tippaakaan tästä on kiinni läskissä ... Ja sitä vettä on muuallakin kropassa. Jos olo tuntuu paremmalta ja vyötärö kapenee, ei huolta.

terv. els

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-03 08:10:58 
Hei!

Paniikki on aivan turhaa. Tällä hetkellä painoni on suht vakio, mutta silti heiluu parin kilon välillä. Puolikarppi kun olen, syön välillä leipää ym. varsinkin silloin kun vaihtoehdot ovat vähissä, kuten esi. kyläillessä. Ja jos mummu tarjoaa itse leipomaansa pullaa, pitäähän sitä maistaa.
Hiilareiden syönti näkyy vaa'alla heti jopa 1,5 kg turvotuksena. (Ei pullasta ja yhdestä perunasta liho sitä määrää) Joten kysessä on vesi.

Muutenkin painonpudotus saattaa välillä hidastua, mutta jatka vaan sitkeästi. Niin minäkin, vaikka pitkään aikaan ei ole tapahtunut painon suhteen juuri mitään. Mutta eipä ole tullut lisääkään, toisin kuin ennen, kun vaatteet pikku hiljaa kutistuivat kaapissa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00