karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-21 10:27:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Hyvää palautetta
ViestiLähetetty: 2004-06-11 01:49:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Millaista palautetta olette saaneet viime aikoina kohentuneesta ulkokuoresta?

Olin tuossa keskiviikkona hieman katsastamassa alkavia dbtl tunnelmia ja baariin sitä sitten kaverin kanssa eksyttiin.. 8) no eräässä kuppilassa törmäsin yhteen vanhaan tuttuun jota olen nähnyt joskus vuosi sitten ja voi sitä imetyksen määrää: "mitä sulle on tapahtunut vitsit kun näytät hyvälle! mitä sulle muuten kuuluu, tai ei tarvii sanoa sen näkee kyllä!" siinä sitten hiukan nolona tuollasesta ylenpalttisesta huomiosta :D Ja pikkuveljeltäkin sain palautetta, kun viimeksi oltiin näkösällä, että tissit näkyy paremmin :lol: aika hauska vaikka juuri uusia alusvaatteita ostaessani havaitsin, että sopivimmat olikin c eikä enää d ja ympäryskin oli 10cm pienempi :D :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 08:05:00 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:D Way to go!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 08:14:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Upeaa palautetta sait :D :D :D

Mullekin on tultu sanomaan laihtuneesta ulkokuoresta nyt jo monta kertaa ja hienollehan se tuntuu! Hauskin tilanne oli ehkä marketin makkaratiskin edessä, valkkailin siinä just grillimakkaraa kun paikalle pyrähti yksi tuttu, vanhempi mies juteltiin siinä vähän aikaa, hän jatkoi matkaa ja hetken päästä pyrähti rouva paikalle. Hän sanoi että "piti tulla oikein katsomaan kun tuo mies sanoi että sie oot laihtunut ihan hirveästi! Milläs konstilla olet laihduttanut, oletkos taas painonvartijoissa?" MInä siihen että en tietenkään ole missään paikkareissa! Tällä makkaran syönnillähän minä... :lol: . Hämmästys oli suuri... ja vielä kun paikalle pyrähti toinen tuttu rouva niin taas hämmästeltiin suureen ääneen ja nyt sitä että miten sitä muka voi makkaran syönnillä laihtua!

Toki sit selitin hiukan lisää... ja hämmästys suureni entisestään. :)

Mutta upeallehan tuo palaute tuntuu - itse olen ollut näissä mitoissa viimeksi v.1998... ja vielä olen samoissa mitoissa kun vuonna -94, silloin olin lähes normaalipainoinen!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 09:26:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Itse en ole saantu suoraa palautetta, mutta kun vaimokin on samalla ruokavaliolla laihtunut niin yhdessä meitä on ihmetelty mitä on tapahtunut:
"Ootteko lopettaneet syömisen"
"Mitä teille on tapahtunut"

Toin seurusteluaikoina kymmenisen vuotta sitten jenkkilästä vaimolle halvat farkut tuliaisiksi.
Tuli yhtenä päivänä näyttämään että arvaapa mitä: mahtui ensimmäistä kertaa nää -94 saamani farkut jalkaan.
Ei ollut raukka uskaltanut edes sanoa aikoinaan että ostit liian pienet farkut, oisko sitten kuvitellut että oli joku vihjaus :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 09:45:27 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

:D Kyllä vain tutut huomauttelevat hoikistuneesta olemuksesta, jopa "varoittelevat" ettei liikoja enää näytä olevankaan! No, vaatteilla
peittyy kaikenlaista. Nyt alkaa mahtua ne 6-7 vuotta kaapissa odottaneet lempifarkut minullekin!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 10:10:06 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

"Mites sää ny olet noin pikkanen?" (Pituus 175, nainen 39 v)
"Etteks te vanhene ollenkaan?"
"Sä olet laihtunut niin, että kaks kertaa katoin että ootko sama ihminen."

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 10:46:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jatkuvasti olen saanut palautetta katoavasta keskiruumiistani vaikka senttimitta muuta kertookin.

Eilen alittui 140. Nyt rupean siis työstämään satakolkytlukua kunhan saan nyt painon aluksi pidettyä ton 140:n alla.

Niin ja lisäksi mulle kerrottiin että vaikutan jotenkin skarpimmalta että en ole enää niin kuin nukkuneen rukous.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 16:00:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvä pienetär!! :D Sä tosiaan alat ottaa mua kiinni oikeen tosissas... ei oo enää ku pari kiloa väliä! Mä kun taistelen näiden huonojen päivien, huonon elämän aiheuttamia kiloja vastaan.. mutta kyllä se taas tästä toivottavasti :?

Viestin otsikko: Morriganille
ViestiLähetetty: 2004-06-11 18:17:37 
Hei Morrigan, ootkos löytänyt jostain Turusta sitä sinisen lootan Aprikoosijäätelöä (Sun Ice)? Ei vieläkään löydy keskustan kaupoista, hermot menee!!!! Auta naista jäätelöntuskassa! Oon ennenkin itkenyt sen perään täällä palstoilla, muistelen että olit löytänyt sitä jostain. Myydäänkö sitä muualla suomessa vielä, pitkääkö lähteä kylmälaukun kanssa muualle jäätelökauppaan, ..kele.
(hauskaa laituria, jos vielä olet menossa!)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 19:20:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvää palautetta on tullut hämmästyttävän paljon! "Kylläpä olet hoikka", "Olet nuortunut yli kymmenen vuotta", "Älä nyt enää vaan laihduta!", "Näytät tosi hyvinvoivalta"... Paljon pitkiä ihmetteleviä katseita tutuilta, jotka näkevät muutoksen eka kerran.

Olen kaivanut esiin useita vanhoja vaatteita, joihin viimeksi mahduin 10-15 vuotta sitten. Nykyään viihdyn myös mainiosti tyköistuvissa vaatteissa, aikaisemmin oli ahdistavan oloinen tunne vaikka vaate olisi muuten ollut sopivakin. Tuntemus iholla on muuttunut. Paksumpana olo oli mukava vain täysin väljissä ja joustavissa vaatteissa. Nyt olen antanut itselleni luvan yrittää pukeutua kauniimmin.

Se, että on virkeä, hyvä ja iloinen mieli vaikuttaa myös varmasti koko ulkoiseen olemukseen. Olen huomannut, että saan nykyään huomattavan paljon parempaa palvelua missä ikinä asioinkin!! Jopa nuorten miesten taholta!! Olen muuttunut näkymättömästä näkyväksi!! Se tuntuu ihanalta, pitkästä aikaa!! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-11 19:27:28 
Poissa
sintti
sintti

Mähän en oo noudattanut tätä alakarppia kuin vasta viikon ja jo tänään yks kaveri kysyi, että oonko laihtunut. Varmaan joku naaman kestopöhötys lähtenyt pois... :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-12 01:27:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Koivulan spaaristaa ainakin löytyy nyt sitä päärynän makuista pikaria, kun pyysin jompaa kumpaa hommaamaan. eilen kyllä vein viimeiset 4 pikaria eli toivottavasti täydentävät allasta piakoin. Itäharjun prismassa on myös kumpaakin, päärynää ja aprikoosia!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-12 09:29:29 
Poissa
sintti
sintti

RouvaA:na tavoin nautin nykyisin tyköistuvista vaatteista. Tuttavat tuntuvat olevan välillä kateellisiakin, tyyliin " älä nyt enää tuosta laihduta" vaikka myöntävät että näytän "freesiltä". Pulitoista vuotta alakarppia, kiitos Heikkilän eka kirjan, ja 13 kiloa kevyempänä pysyvästi! Tosi hyvä foorumi tämä, seuraan kyllä koko ajan vaikken kirjoittele!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-12 10:02:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Morrigan kirjoitti:
Hyvä pienetär!! :D Sä tosiaan alat ottaa mua kiinni oikeen tosissas... ei oo enää ku pari kiloa väliä! Mä kun taistelen näiden huonojen päivien, huonon elämän aiheuttamia kiloja vastaan.. mutta kyllä se taas tästä toivottavasti :?

Tämän kuun viimeisenä päivänä nähdään taas taulukossa kuinka paljon kiloja on lähtenyt. Nyt on paino hissukseen hiipinyt 142:sta 139,6:een ja ollut tässä lukemassa jo kolme päivää. Sais nyt tipahtaa oikein kunnolla, sillä mitä enemmän paino tippuu sitä kärsimättömämmäksi minä muutun!

Viestin otsikko: Morriganille
ViestiLähetetty: 2004-06-12 19:19:53 
kiitos vinkistä Morrigan, ensisijaisesti metsästän sitä 1,5 litran sinistä pakettia kun pikareissa tulee aika tyyriiksi. Wikkellä on kyl niitä päärynäpikareita mut sapettaa ostaa niitä

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-12 20:44:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tyyriitä ovat juu :? Mä en oo niitä litran paketteja nähny ikinä missään...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00