Vähän off topic, mutta siis samankaltaisia havaintoja täälläkin.
Olenkohan nyt syönyt hmmm... 3 viikkoa alakarpisti (aiemminkin kyllä jotenkin vahingossa aika alakarpisti, mutta nyt kaikki pastat, riisit, perunat,nuudelit, sokerit sekä kevyttuotteet pois) ja en voi uskoa sitä, että oikeasti jotain on joka puolelta lähtenyt.
Osittain varmaan vain nestettä, mutta vahvasti näyttää siltä, että rasvaakin on oikeasti palanut, koska joka paikka tuntuu hieman "kiinteämmältä" ts. lihakset enemmän esillä, rasvakerros ohentunut.
En ole laihiksella, eikä vaaka näytä yhtään alhaisempia lukemia, mutta alan vähitellen tulla siihen tulokseen, että vaikka olen liikkunut säännöllisesti 3 vuotta (myöhäisherännäinen...

), ei kropassa ole tapahtunut kuin pientä muutosta (no joo, 64-->57kg, mutta koska en seuraa painoa, se ei ole ollut mitenkään tavoitteena) ja löysää on ollut edelleen ja jatkuvasti liikunnasta huolimatta. Ja vaikka olen syönyt kevyesti ja terveellisesti.
Nyt yhtäkkiä tuntuu siltä, että lihaksissa on voimaa enemmän kuin koskaan aiemmin (proteiineja vihdoin tarpeeksi...), energiaa riittää, ei ole iltapäiväväsymystä, ja rasva palaa jotenkin "itsestään", vaikka liikuntaa ei ole yhtään enempää kuin aiemminkaan. Olen tod.näk. tähän mennessä syönyt liian vähän, eli keho on käyttänyt lihaksia energian saamiseen, ja rasvat ovat vain olleet ja jääneet, vaikka en ole syönyt kovin epäterveellisesti, ts. en ole ollut mikään karkin, jäätelön, sipsien, pizzojen ja pullien mussuttaja.
Jatkan
todella mielenkiinnolla tätä alakarppikokeilua (ei tosin ole mitään syytä palata entiseenkään, mutta siis tämä ei ollut mikään "muutan elämäni kertaheitolla" -juttu, vaan ehkä enemmänkin sellanen "katsellaan ja kuulostellaan..." ) koska en voi uskoa, että kolmessa viikossa ulkomuoto on muuttunut vain ruoan takia enemmän kuin kolmessa
vuodessa 
.
Uskomatonta, mutta totta.