karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-05 06:57:13

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-06-25 14:00:07 
Hei!
Olen lueskellut palstaa pari viikkoa.
Tarkoitus olisi tehdä ruokaremontti kunnolla muutaman kehnon yrityksen jälkeen.Painoakin pitäisi saada pois 15kg ja kiusana oleva hiivasyndrooma kukistettua, homeopaatin suosituksesta.

Olen ottanut selvää eri alakarppi suunnista, tuntuvat vaikeille aloittaa.
Huomasin, että zone muistuttaa jotenkin v.93 paikkareitten tyyliselle(paikkariyrityksiä 4-5 vaihtelevalla menestyksellä).

Kaksi päivää olin keväällä TÄYSIN hiilarittomalla ja kun sen lopetin niin tuo hiiva ryökäle hyökkäsi täydellä teholla (kutina oli sen 2 päivää poissa, joten tiedän, että alakarppi toimii). Tämä oli ennen kuin löysin nämä sivut.
Ajattelin kirjoittaa tänne, kun kenellekään tutulle ei oikein aiheesta puhua kun pitävät pimeenä.

Viestin otsikko: sori!!
ViestiLähetetty: 2004-06-25 14:09:02 
Poissa
sintti
sintti

Tuo vieras olin minä, mutta jostain syystä palsta heitti mut pihalle.(käytön opettelua )

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-26 09:38:07 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Jos tunnet paikkarien systeemin eikä pieni laskeminen tuota ongelmia, niin zone voi olla hyvä vaihtoehto; parilla aiemmalla palstalla tiedän tuttujen soveltaneen sitä ihan ok.

Se meni kuulemma jotenkin niin, että 1) valitsee pisteisiin riittävästi valkuaista, 2) jättää pois ne vältettäviksi suositellut hiilarit (tärkkelykset mieluiten aluksi kokonaan, niin pysyvät aisoissa). Ja sitten vielä huijaa laskuissa niin että lisää jokaiselle aterialle hyvää rasvaa laskematta sitä mukaan pisteisiin.

Jos saa rasva - tärkkelys -akselin mielessään käännettyä, niin homma kuulemma toimii; zone painonpudotuksen aikaan on aika vähärasvainen (30-35%), joten siinä ei hirveästi poikkea pv'stä. Ja koska siinä oletettavasti poltat omiasi, tulee rasvaa silti käytettyä huomattavasti enemmän.

Zonessa liha on suhteellisen vähävrasvaista painonpudotuksen aikana. Itse siirryin pekoneihin vasta painonpudotuksen jälkeen, lähinnä vakioidakseni polttoaineen - ihmisläski kun on ravinto-opillisesti aika samankaltaista... Ja koska pekoni + 100g hiilareita + puolen kilon painonpudotus viikossa ei onnistu tavalliselta sohvaperunalta.

terv. els

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00