karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-23 07:53:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: maha jumii
ViestiLähetetty: 2004-06-23 08:19:21 
Poissa
sintti
sintti

Ensimmäinen viikko Atkinsilla takana. Ensimmäisinä päivinä olin hiukan "kumma" olo. JOhtui varmaan siitä että olin tottunut lähtemään pelkällä mustalla kahvilla töihin ja nyt mutasin munakkaat heti aamutuimaan. Jestas että tuntui oudolta :lol: Parin päivän jälkeen olo on vakiintunut ja ruokavalion noudattaminen ei ole tuottanut mitään vaikeuksia. Nyt vaan on maha juminut, kolmeen päivään ei ole toiminut. Olen kyllä lukenut että menee alun jälkeen ohi, toivottavasti :twisted:
Munien syönti kaikesta lukemastani huolimatta hirvittää sillä kolestrolini on koholla ja se on selvä sukurasite. Ja kun aina on parjattu noita munia..... Katotaan kuinka ämmän käy :shock: Ja sitten tuloksiin: ensimmäisen viikon saldo -1,5kg :lol: :lol: Olen tosi tyytyväinen sillä tästä on hyvä jatkaa, pudotettavaa on yhteensä n. 12 kg.

On ollut oikea henkireikä käydä lukemassa keskusteluja ja saada sieltä tukea. Yksin olisi tosi yksin :idea: Vieläkun tämä "kipuileva pää" helpottaisi alkaisi elämä olla mallissaan. Tsemppiä myös muille aloittelijoille, tämä kesä on meidän :!:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-23 08:32:59 
Poissa
sintti
sintti

Hei Hemuli! Koita kestää, elimistö vaatii oman aikansa, että tottuu uusiin "kavereihin". Meikeläisellä mätti ekan viikon, mutta sitten kun nousu onnistui, niin tässä sitä on liidelty nyt pian kolme viikkoa. :lol:

Olen huomannut, että aluksi kun huomasin, että "nyt se taivas repesi", söin valtavasti (eikä paino noussut). Sitten aloin odottelemaan sitä painon laskua, mutta kun edelleenkin söin valtavasti, niin johan se pelkkä määräkin nosti painoa, silti ympärysmitta alkoi pienentyä.

Nyt on vuorossa alkututustumisen jälkeen nämä kokeilut, eli mikä määrä riittää tuomaan kylläisyyden tunteen. (Mie en ossaa niitä hh:a laskee...)

Kahvin juonnin rajoittaminen pelkästään aamuun auttoi minun iltapäiväväsymyksiin ja päänsärkyihin. :lol:

Olethan kokeillut niitä pellavansiemeniä? Vanha konsti parempi kuin pussillinen uusia...... :wink:

Ihanasti kirjoitit, että TÄMÄ KESÄ ON MEIDÄN! Niin se on MEIDÄN ON!!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-23 08:59:16 
Kananmunia ei tarvitse hyljeksiä.
Jopa virallisen tahon edustaja, KTL:ssä työskennellyt nyttemmin eläkkeellä oleva Antti Aro kirjoittanut kirjassaan 100 kysymystä ravinnosta kananmunista seuraavaa:

Nykyisen tiedon mukaan kananmunien käytön rajoittamisella ei ole sepelvaltimotaudin ehkäisyn kannalta suurtakaan merkitystä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-27 21:44:36 
Poissa
sintti
sintti

olen ekaa viikkoa atkinsilla,ja maha on ollu jumissa viimeiset 3 päivää.. Kai tämä oikeasti menee ohi?alkoi olla hieman tukala olo juhannuksena teltalla...:)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-06-27 22:27:51 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Joo helpottaa kohta. Jos "homma" jumii, niin rouhittua pellavansiementä peliin iltateessä, vaikkapa.

Päänsärkyyn saattaa auttaa... aspiriini! Tosin, hedarikin on ohimenevä olotila.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00