Moi Minnis!
Samanikäisen vauvan äitinä olen miettinyt ihan hirveästi että miten erilaista olisi ehkä raskaus ollut jos olisin karpannut jo silloin. Tosin kaikki meni älyttömän hyvin ja painoa tuli vain semmoiset 10-12 kiloa mutta olen pohdiskellut että tajuton ja sinänsä luonnollinen raskaudenajan väsy olisi ehkä ollut helpommin siedettävissä ilman hh:ta.
Viime kesän järkkyhelteet jotenkin poistivat halun syödä kamalasti mutta karkkia meni kyllä niinkuin muulloinkin kun niikseen tuli. Vielä ei ole todettu allergioita. No sitten esikoinen: painoa tuli varmaan saman verran ja suht' samoilla eväillä vaikka vuodenaika oli päinvastoin.
Esikoisella on koivuallergia jonka aikana kartettava hyvin useita hedelmiä ja vihanneksia - siis siitepölyaikana. Kutsutaan ristikkäisvaikutukseksi tms. Muuten voi syödä kaikkea. Tämä puhkesi 7 v:n iässä mutta sitä ennen ei mitään oiretta mistään.
Kakkosella ei mitään ongelmia, toistaiseksi.
Pahempaa karkki/pulla/kakkupossua saa etsiä kuin mitä olen ollut joten ainakaan minun kohdallani ei päde. Älä syyllistä itseäsi jälkikäteen Minnis.
Voihan tietysti olla että asioilla on joku yhteys mutta tiedän kyllä varsinaisia ruokaniuhoja joitten lapsilla on laaja kirjo erisortin allergioita!
Lykkyä tykö ettei enempää löydy allergioita ja onnea myös uudelle elämäntavalle!

-terv. MaijaK & Co.