Meikäläinen on laihtunut ainakin tällä alakarpilla... vieläkin... tai pitäisikö sanoa toistaiseksi

.
Aloitin uudelleen tosissani 24.5.2004 ja tänä aamuna vaaka näytti 12 kg vähemmän, kuin aloittaessani parisen kuukautta sitten!
Yhteensä olen ystävänpäivän jälkeen saanut pois jo 18kg. Välissä oli reilun kuukauden kestänyt repsahdus. Vielä olisi pudotettavaa tuollainen toinen 18 kg, jolloin olisin ihannepainossani... ensimmäisen kerran sitten ala-asteen!
Toiset päivät ovat helpompia kuin toiset. Helpotuksekseni olen kumminkin huomannut, että mm. suklaanhimo on kadonnut kokonaan

. Tilalle on ikävä kyllä tullut syyllisyyden tunne (kaikesta), mitä suuhunsa laittaa

. toivottavasti tämä häviää painon myötä.
Pahin jumitus tapahtui tuossa n. kuukausi sitten, jolloin paino ei pudonnut mihinkään, vaan jojoili +-3 kg parisen viikkoa. Siitä on sitten tultu tasaisesti alaspäin koko ajan.
Olen kehitellyt itselleni systeemin, jolla pysyn tiukasti ruodussa. Tein kaaviontapaisen väkerrelmän, johon merkitsen joka aamu senhetkisen painon ja pudotetut grammat (tai lisätyt... ahdistavan tarkka vaaka auttaa tässä). Saattaa kuullostaa sairaalta ja neuroottiselta, mutta tämä toimii kohdallani, sillä siitä saan lisää "voimaa" olla taas alakarpilla.
Ainoa negatiivinen puoli tässä asiassa on, että rahaa menee piakoin uusiin vaatteisiin melkoisesti. Mutta jo nyt päälle menevät pari kokoa pienemmät vaatteet.
Mutta pitäkää peukkuja, että jaksaisin vielä tuon toisen 18kg. Seuraava paha koetinkivi tulee olemaan Syyskuussa edessä oleva kahden viikon loma New Yorkissa... tosin tuo paikkahan taitaa olla alakarppiruuan mekka, joten Nou hätä!