karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-04-28 01:03:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kyllä nyt ahistaa!
ViestiLähetetty: 2004-07-24 05:50:56 
Poissa
sintti
sintti

Nyt on kertakaikkiaan paha olla! 6 kg tullut lisää kesäkuun alusta. Ensin tuli kilo, no aattelin, että ei tässä vielä mitään hätää, sitten tuli toinen, totuin nopeasti siihenkin :x . Aattelin vaan, että hyvä ettei enempää, kyllä se siitä korjaantuu, mutta ei,edelleen jatkoin mässäilyä :cry: . Tänä aamuna punnitsin itseni pitkästä aikaa, tulos: +6kg!! [-o< .

Nyt mä olen kertakaikkiaan niin vihainen itselleni, että tekis mieli pistää pää pölkylle. Miks ihminen onkin tällainen? Kun saa hyvin pudotettua kiloja ja vannoo itselleen, että nyt tällä kertaa ne ei tule takaisin, niin eikös vaan, sama homma jälleen :evil:

Kaikki vatsavaivatkin palasivat takaisin tämän "hiilarijuhlinnan" aikana. Onneksi olen vihdoin niin kiukuissani itselleni, että pitkästä aikaa olen taas varma siitä, että minusta tulee kunnon Karppi! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-24 07:21:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

no kyllä varmasti ahdistaa. itse sain juuri hiilarimussutuksen ja muun löysäilyn seurauksena takaisin yhden kilon, enkä todellakaan halua enää yhtään lisää.. siksipä tulin tännekin ennen töihin lähtöä hakemaan motivaatiota, että pysyisin ruodussa. luulenpa, että meillä on nyt edessä induction kausi (jos olet atkinslainen), siis ei auta kuin kaikki pois, myös kahvi ja maitotuotteet ja pepsi max (höh). itseämmehän me sillä autamme!!

mutta älä huoli, alakarppina ja uutena vahvana sellaisena pääset varmasti sujuvasti eroon noista kuudesta kilosta!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00