Eipä tarvitse perustella itselleen miksi syö karpisti, muistelee vain niitä hirveitä vatsakramppeja kun mies soitti jo ambulanssia ja usein

Ihmettelen vaan miksei koskaan tullut edes mieleen edes lääkäreille neuvoa kokeilemaan olemaan ilman viljoja

Aika jännä, että sitä saa elää yli kolmekymppiseksi ja oireilla usein eri tavoin ja kerran sitä vaan löytää karppaamisen ja yhtäkkiä huomaa että on oikeasti uusi ihminen.
Viljojen lisäksi olettaisin kärsineeni alhaisesta verensokerista. Äidilläni oli kotona mittarit, ja silloin tällöin mitatessani arvo oli aina 3,6. Paastoarvoa en ole koskaan mitannut. En sitten tiedä onko tuo kovin alhainen, mutta olen lapsuudesta asti kärsinyt erittäin kiusallisesta vaivasta

ei hetkeäkään etteikö olisi ollut paise jossain jaloissa tai nivusalueella. Joskus joku sanoi sen saattavan johtua sokeritaudista, mutta kun minulla ei sitä ole, niin en noteerannut asiaa. Aloitin toukokuun lopussa karppaamisen, ja pääsin oitis vaivasta. Ei yhtään paisetta missään

Siis tässähän tuntee itsensä entiseksi naispaholaiseksi...
Ja vaikka alussa intoilin laihtumisesta, niin se into jäi aika pian pois. Nautin vain tästä vapaudesta syödä hyvin lihomatta, ja totta vie syönkin hyvin...ja oho, neljä kiloa mennyt ja housuista koko tai pari pienempi mahtuu! Ja mikä tärkeintä, olen tyytyväinen itseeni
Joten, jos kysytään onko vaikeaa pysyä ruodussa, niin EI OLE!!!!