Siis voi apua! Hyvä, että varoititte: entisenä paikkarilaisena tuo läpyskä varmaan odottaa lähipäivinä eteisen lattialla. Vai että pastaa leivän ja perunan lisäksi
Kun sitten loput pisteet tosiaan käyttää "sallittuihin" pikku nautintoihin, kuten kahvipullaan, lowfat-suklaapatukoihin ja mikropoppareihin, niin kylläpä elämä muuttuu terveelliseksi ja hoikka loppuelämä odottaa.
Elkan ennustus sitruunantuoksuisesta atkinsista oli hauska, mutta muuta hauskaa tässä ei olekaan.
Joskus olen huvitellut ajatuksella, että menisin Paikkareihin "undercover" ja sitten vain alkaisin joka viikko esittää hankalia kysymyksiä, joissa aina viitattaisiin johonkin oikeaan tutkimustulokseen. Olisi kiinnostava nähdä kumpi tapahtuisi ensin: minä saisin paikkareihin porttarin vai ryhmänohjaaja tulisi hulluksi.
Ladyn kokemus siitä, kuinka terve ja hoikka olemus ei riitä vakuuttamaan epäilijöitä, on tuttu minullekin. Ensin kehutaan, kuinka hyvältä näytän ja kysytään, miten olen laihtunut. Kun kerron ruokavaliostani, saan kuulla, että en tiedä mistään mitään ja olen amerikkalaisen ihmedieetin uhri. Lopuksi todetaan ettei kukaan voi laihtua syömällä rasvaa. Eli väärin sammutettu.