Ensiksi kiitos kaikille vastauksista!
Tosiaan ongelmani on ehkä se, että aloitin karppauksen kuurimielellä ja ajattelin, että kun vaaka näyttää tavoitepainoa, niin alan taas mussuttamaan valkoista leipää ja pastaa. No eihän se niin mene.
En kituuta itsenäni nälässä, mutten kyllä syökään yhtään enempää kuin tarve vaatii. Tässä olis esimerkiksi mun eilisen ruoat:
Aamupala:
1 paistettu muna, päällä ylikypsää kinkkua
kurkkua ja pari kirsikkatomaattia
raejuustoa
Välipala:
pieni kulhollinen turkkilaista jogurttia + seassa vähän luonnon jogurttia (nössö kun olen tuon partiksen maun suhteen), päällä vadelmia ja mustikoita
pari kirsikkatomaattia, siivu ylikypsää kinkkua
Päivällinen:
pala paistettua lohta
keitettyä parsakaalia
salaattia
raejuustoa
Missään vaiheessa päivää minulle ei kerkeä tulla mikään huutava nälkä, mutta kyllä nuo kalorit silti tuntuvat aika alhaisille
Tänä aamuna kun vaa'alla kävin, niin se näytti 61.9kg.
Koen, että syön kasviksia ihan tarpeeksi. Aamupalalla syön aina joko kurkkua tai tomaattia, usein molempia, päivällisellä myös lähes aina keitettyä parsakaalia ja porkkanoita. Eniten mulla ehkä tökkii tuo rasvan määrä, mutta onhan tää paino näinkin pudonnut. Toisaalta varmasti johtuu myös alhaisesta kalorimäärästä.
Tuo 58 kiloa on kyllä omastakin mielestä aika alhainen. Aluksi tavoite oli tasan 60kg, mutta nyt siihenkään on enää pari kiloa matkaa ja kyllä tää maha tässä edelleen on

Osaattekos muuten arvioida, että millanen köntti läskiä lähtee, kun karistaa sellaiset 3kg? Voiko sitä verrata esim voipaketteihin?

Itsestä kun tuntuu, että mahassa on vielä lähemmäs 10 kiloa ylimääräistä, mutta ei kai nyt sentään.