Sitä muistaakseni joku muukin on täällä sanonut, että kannattaa valita se suunta ja pysyä siinä. Kun nyt sitten vain osais valita.
Yritin etsiä googlella tietoa Annika Dahlqvistista ja huomasin, että hänestä ei ole edes wikipedia-artikkelia olemassa. Hänen olemassaolonsa taitaa olla yhtä kiusallista kuin Antti Heikkilänkin. Eräästä blogista löysin, miten Annika syö, eli esimerkki hänen päivästään:
Aamupala
1 kuppi jogurttia + 2 rkl siemensekoitusta (pellavansiemeniä, auringonkukansiemeniä, kurpitsansiemeniä, kookoslastuja tai murskattua pähkinää)
1 kuppi kahvia kermalla, ilman sokeria
mahdollisesti 1-2 kananmunaa jos haluat pysyä kylläisenä pitkään, esim. myöhäiseen lounaaseen saakka
Lounas
kuppi kahvia kermalla
pieni leivänpala (näkkileipää, hapankorppua) voilla ja 1-2 siivua rasvaista juustoa.
Mahdollisesti kananmunaa
Päivällinen (yleensä 17-aikaan)
juureksia
proteiinipitoista ruokaa (kalaa, lihaa, kanaa, lammasta) tai kananmunaa ja pekonia
Ei missään nimessä perunaa, pastaa tai riisiä
Illalla
kuppi teetä joskus
siivu rasvaista, maukasta juustoa
Minun silmiini hän syö kyllä todella vähän.
Liikunnasta voin sanoa sen verran, että olen kallistunut Antti Heikkilän ajatuksiin siitä, että pitkäkestoinen aerobinen liikunta ei laihduta vaan HIIT-tyylinen. Itse en ole koskaan laihtunut pyöräilystä, hiihdosta ja uinnista. Sen kerran kun liikunta teki kroppaan muutoksia, tein sellaista HIIT-tyylistä kotijumppaa. Otin kuvat ennen ja jälkeen ja olin ihmeissäni. Ehkä mun pitää ottaa se taas kuvioon mukaan. Se vain, että olen tykännyt työmatkapyöräillä (18 km per päivä) ja nyt taas alkoi hiihtokausi.