Elikkä, olen tässä toista kertaa karppilinjalla. Edellisen kerran aloitin karppauksen 2012 kesän loppupuolella. Onnistuinkin tiputtamaan painoani 82kg ---> 67kg. Olen 173cm pitkä nainen.
Nyt olen kuitenkin TAAS täällä sillä kilot olivat hiipineet takaisin tässä muutamassa vuodessa.....parin ekstrakilon kanssa.

Eli aloituspaino oli 87kg
Aloitin uudelleen kesäkuussa ja painoa on tippunut kivasti, nyt paino 78kg, elikkäs olen tiputtanut painoa tähän mennessä 9kg, joka varmaankin on ihan kelposuoritus.
Mulla on nyt tavoitteena sellainen maaginen lukema kun 65kg, mikä tuntuu vielä koooovin kaukaiselta ajatukselta, mutta onhan tässä aikaa ja motivaatio kohdallaan kun nyt jo istuu vaatteet paremmin päälle

Ja nyt pitäisi sitten rutistaa vielä 13kg veks
Oon oikeastaan aika yllättynyt siitä että miten helposti paino on lähtenyt putoamaan, kun ikääkin on jo paljon enemmän kun viime kerralla (nyt 31v)
Sellaisen kysymyksen tässä heittäisin ilmoille kun: kuulin että jos syö välillä "hiilaripommin", niin keho saa siitä sellaisen rasvanpolttobuumin, eli antaa potkua laihdutukseen ts. harvoin saadut nopeat hiilarit keho yrittää hoitaa nopeasti pois ja samalla käynnistyy taas painon putoaminen...pitääkö paikkansa?
Olipas vaikeasti selitetty.
Itsellä oli kokemusta tämän tyylisestä jutusta, kun edellisen kerran karppasin. En ollut syönyt sokereita tms. muutamaan kuukauteen ja sitten annoin itselleni luvan syödä yhtenä päivänä niin paljon karkkia kun jaksan. Vedin siltä istumalta valehtelematta 500g ja pötkötin sohvalla, n. tunti tästä tunsin kun verensokerit laski ja päälle iski horkka, en päässyt kunnolla edes sohvalta ylös.. eli oliko keho tottunut siihen että ei saa paljoa hiilareita ja jos hiilaria tulee niin ne täytyy saada pois heti?
Vähän typerä kysymys, mutta kysyn kuitenkin..