els kirjoitti:
Aika outoja glykogeeniväitteitä.
Kuka on esittänyt outoja glykogeeniväitteitä? En minä ainakaan, vaan olen esittänyt mielestäni vain yhden glykogeenia koskevan kysymyksen.
els kirjoitti:
Se ne mihinkään lopu ketoillessa, vaan keho tekee muusta ruoasta niitä sen verran lisää että aina pärjää.
Joo, mut eikö hiilarihinhimo voisi silti johtua siitä, että elimistöstä loppuu helposti saatavilla olevat varastoglykogeenit?
els kirjoitti:
Mietin vain sitä kituilua, ja kalorien laskentaa, kun tuolla vierailijoissa ne eivät tuntuneet ihan olevan sinulla hyppysissä...?
Nyt en taaskaan ymmärrä, mistä puhut. Ja miksi kituilun edes pitäisi olla kenenkään hyppysissä? (En minä edes pystyisi kituilemaan, koska olen suursyömäri, joka ei kestä nälkää...)
P.S. Onko se nesteen kertymistä vai lihomista, jos vatsarasva sekä turpoaa että muuttuu vähemmän kiinteäksi (ihan vain parissa päivässä)?
P.S.II
En laihdu edes kuukauden pituisella ketoilulla. (Kokeilin sitä nuorena.) Tai ehkä ketoilu on väärä termi, koska en päässyt koskaan ketoosiin. Tai laihduin ehkä max. 2 kiloa, mikä oli mielestäni huono tulos. Mutta laihduin neljä kiloa välittömästi ketodieetin lopetettuani ja olin lisäksi suunnattoman energinen ainakin koko seuraavan kuukauden. Eli minun elimistöni tykkäisi ehkä hyvinkin vaihtelevasta dieetistä.