Ymmärrään kyllä mitä aloittaja tarkoittaa. Ja olen samaa mieltä. Minäkin olen tavannut ihan liikaa näitä "terveellisesti" syöviä jne jne joilla on "geeneissä " vikaa ja "isot luut" tai jokin "mysteeritauti" jota "tyhmä" lääkäri ei vaan tunnista jotta saisi oikeat pillerit jolla paranis ja läskit tähtis...halleluujaa
Vika on aina muualla, ei koskaa itsessä tai omissa tekemisissä. Lääkäri ja yhteiskunta on syypää. Koulun vika jos lapsi on lihava. Työpaikan vika jos stressaa ja pitää ryypätä tai syödä lohdutukseksi. Vaimon ja miehen vika ku sille pitää tehdä tai se tekee lihottavaa ruokaa ja on pakko toisenki syödä. Anopin vika ku aina kun pääsee laihiksessa vauhtiin niin sillä on jotku synttärit ja taas on pakko syödä kakkua. Ja eihän sitä nyt kesälomalla laihduteta joten sitten vedetään kaljaa ja makkaraa ja jädeä överinä. Joulupukin vika ainaki kerran vuodessa.
Voi MIKSI mää oon näin lihava? Miksi tää ei toimi vaikka niiin kauhiasti yritän? Miksi muilla toimii mutta ei mulla,,,naapurin Liisakin on laihtunut jo 20 kiloo ja mua vituttaa se niin paljon, että käyn kyllä hakeen sipsipussin ja vedän sen IHAN ite yksin...ja limua kanssa..lightia tietetysti jotta jotain teen oikein.
En mä jaksa ymmärtää, enkä enää edes yritä
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
ostelkoot niitä vähärasvasiaan ja syökööt niillä 4000 kaloria päivässä kun nehän on terveellisiä ja vähärasvasia että niitähän saa syödä. Ja juokoot limpparinsa kun kerran muuten juo joka päivä vaan 2 litraa makeutusaineellista litkua niin saahan sitä nyt edes kerran viikossa juoda yhden (2l) pullolisen oikeaa limua ja ku on se viikonloppuki ja puoli kiloa on painoki tippunut viikossa jnejne
Tai no kyllä mä ehkä vähä ymmärrän...ainakin sen hiilaririippuvuus-ongelman. Eli sama vika ku muillakin narkkareila ja alkoholisteilla...