Hei.. olen nyt karpannut viime heinäkuusta asti. Laihduin 7 kiloa varmaankin kuudessa kuukaudessa (62kg-->55kg, 161cm.)
Nyt en haluaisi enää laihtua, ja hetkeksi laihtuminen pysähtyi mutta taas on alkanut mennä hitaasti kohti 54 kiloa. Mitä pitäisi lisätä/ poistaa ruokavaliosta?
Aamu: Turk.jog. ja loraus sitruuna-oliiviöljyä joukkoon + vettä, välillä mustikoita lisäksi.
Lounas: Salaatti jossa joko kanaa, tonnikalaa, leipäjuustoa, kanamunaa + fetaa tai raejuustoa.
Illallinen:Joku lihakastike (kana yms) ja salaattia / jauheliha-tai kanakeittoa kermalla ja tuorejuustolla yms.
Iltapala:- sama kuin aamupala.
Välipaloina syön: marjarahkaa, kaakaoa (tummaa kaakaojauhetta ja soija/maitojuomaa, steviasokeria), leipäjuustoa.
Tummaa suklaata ja joskus 70% syön lähes joka päivä! Ja söin laihduttaessanikin sitä joka päivä ja silti laihduin.
Nyt olen lisännyt ruokavaliooni vähän hilloa jogurtin kanssa, taatelia homejuuston kanssa, välillä tuoremehua vähän, pirtelöä jossa banaania+partista+kermaa+mustikoita. Aluksi auttoi ettei paino enää laskenut, mutta nyt ei näytä enää auttavan. Lisäksi mulla epäillään IBS... Joskus syön vaikka gluteenitonta itsetehtyä muffinsia...
Kertokaa ideoita jos tulee jotain mieleen, Kiitos!