els kirjoitti:
No mutta mikä nyt noin suututti?
Lainaa:
Karppaajat sortuvat mielestäni juuri siihen mistä aikanaan itsekin pari vuotta karppaillessani (siis ihan kunnolla eläinrasvan kera lutraten) "niitä virallisterveellisiä perseilijöitä" syytin, eli yksioikoiseen yleistämiseen ja sokeaan yhteen ainoaan oikeaan totuuteen uskomiseen. Kaikki tutkimukset, ihmisten kokemukset ja kommentit pitää väen vängällä, vaikka sitten pientä kuvainnollista väkivaltaa käyttäen vääntämällä kääntää siihen omaan uskoon sopivaksi.
Lainaa:
Kuten ehkä kävi ilmi, olen siis satunnainen vierailija täällä, sillä monesti tämän foorumin juttujen lukeminen ei tuota mulle kuin pahaa mieltä ja oloa. Tuo elsin tapa kommentoida ei omaan uskoon sopiviin kommentteihin/linkkauksiin on hyvä esimerkki.
Nyt lakkaan tämän itseni kiusaamisen ja siirryn paitsi syömään (vaikkapa sitä ruisleipää margariinilla, ja ei, maussa ei todellakaan ole mitään vikaa), myös tekemään ja lukemaan niitä asioita, mitkä mulle tuovat parhaiten hyvää oloa ja mieltä. Mikä siinä on, kun ihmisen täytyy olla niin utelias?