karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-05 22:41:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: hikoiluttaa!
ViestiLähetetty: 2004-10-28 14:45:39 
Olen toista päivää Atkinsonilla. Olen molempina päivinä syönyt porsaan lihan lisäksi maustamatonta jogurttia, marjoja ja manteleita sekä juustoa. Viimeisen parin tunnin aikana olen alkanut hikoilla, aivan kuin olisin saanut kuumia aaltoja, vaikka ikää on päälle 20. Mistähän voi johtua? Onko ruokavalion muutos liian äkillinen, en ole kyllä aikaisemminkaan syönyt paljoa hiilareita koska ne turvottavat. Muuten olo on ollut hyvä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-28 15:00:32 
Poissa
paleokarppi
paleokarppi

Kröhöm, olet siis Atkinsilla, ei kai kenelläkään Atkinssonilla ole dieettiä? :wink:

Ota ihan rauhallisesti - kaikki reagoivat omalla tavallaan tuohon aloitukseen. Onhan se kropalle shokki, ihan samalla tavalla kuin ulkomailla ollessa koko ruokavalio muuttuu, menee kroppa usein vähän sekaisin.

Tuo kuuma olo on jännä juttu, monet ovat raportoineet siitä, ks. yleisen keskustelun puoleta ketju Hikoiluttaa. Itsellä ei moista koskaan ollut, mutta toisaalta en ole yhtä ikiviluinen kuin ennen...

Menee varmaan ajan kanssa ohi, elä sie huoli.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00