karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-28 12:46:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 13:17:20 
Minunkaan mieheni ei ole KOSKAAN arvostellut ulkonäköäni. Ei silloin, kun olin 35 kiloa lihavampi kuin nyt, eikä vieläkään. Ei sano juuta eikä jaata, vaikka kysyisinkin :) .

Nyt, kun olen lähellä normaalipainoani, olen pyytänyt häntä kertomaan, milloin laihtumiseni saa riittää. Todennäköisesti tuota(kin) päivää saan odottaa hamaan loppuun saakka. Jos ei siis oma järki sano, milloin laihtuminen saa riittää, niin se on sitten kai voi, voi... 8) .

Juuri tämän vuoksi rakastan miestäni yli kaiken, päivä päivältä enemmän (siis yksi monista syistä). Koskaan hän ei ole minua sanallisesti loukannut. Antaa minun olla juuri sellainen kuin olen. Entiset poikaystäväni huomauttelivat milloin mistäkin, ja siksipä ovatkin kai entisiä :lol: . Myös minä rakastan miestäni sellaisena kuin hän on. Hän on minun oma kultuni.... 8).

Viestin otsikko: Re: viestin kirjoittaja
ViestiLähetetty: 2005-02-04 13:19:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Alkuperäisen kirjoitti:
Mut eihän tämä mikään ihmedieetti olekaan :)

Tässä olet oikeassa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 13:19:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No hiivatti... :?

Tuo olin minä... ilmeisesti kirjautumatta (ei voi muistaa aina kaikkea... :? ).

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 13:29:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mies joka vaatii naistaan laihtumaan ulkonäkösyistä on heikko itsetunnoltaan ja tarvitsee kylkeensä koristeen, ei ihmistä. Onpa niitä miehiä, jotka naimisiin mentyään alkavat estelemään vaimoa laihtumasta ja ilolla seuraavat jos nainen lihoo. Väitetään, että sellainen mies on mustasukkainen ja haluaa heikentää vaimonsa viehätysvoimaa miesmaailmassa. Jotkut miehet pahoinpitelevät naista siksi, että nainen siitä rumistuisi, ettei kukaan enää katsettaan hänen omaisuuteensa luo. Nuo ulkonäkövaativaiset herrat ovat pohjattomia vaatimuksissaan ja tosiaankin jonakin päivänä haluavat, että naisen koko luonne olisi toisenlainen. Ja jos nainen tekee parhaansa luonteensakin suhtee, vaatimukset kasvavat: mies alkaa vaatia että nainen olisi nuorempi... kaikki tietävät miten sitten käy.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 21:28:53 
Poissa
karppi
karppi

mörkö1 kirjoitti:
Pointti on se, että minun vartaloni on minun asiani, eikä parisuhteessa meidän asia , jota voidaan ruotia kauppareissuilla ja kyläillessä.

Tismalleen näin. Parisuhteessa ja missä tahansa suhteessa.

Muutenkin joku "terävä" havainto kropastani on varma vastaus saada kylmäkiskoinen keskusteluvastaus. Ulkoasua ääneen ruotivat äijät ovat vastenmielisiä. Kiinnostuksesta riittää merkiksi mikä tahansa keskustelunavaus. Jos ei kiinnosta, niin olkaa vittu hiljaa ja pysykää omissa oloissanne.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 22:10:13 
Aikas lailla samaa mieltä. Varmin tapa miehellä on saada eukko pihtaamaan, on heittää negatiivista kommenttia eukon ulkonäöstä. En tiedä olisikos vaikutus sama, jos eukko heittäis herjaa ukon kaljamahasta - lerpattaisiko? En tiedä, koska mulla ei ole tapana arvioida miehiä ääneen päin naamaa. Itse asiassa mulle miehen ulkonäkö on suht sivuseikka. Tärkeintä on se, miten se naista kohtelee.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-02-04 22:32:38 
Poissa
karppi
karppi

Niin. Keksin juuri ulkoasukommentin, jonka voin ottaa vastaan nikottelematta: "Näytätpä tänään hyväntuuliselta!"

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00