Oon ollut poissa tietokoneen ääreltä pitempään, ja nyt tää rakkine ei anna mun kirjautuneena kirjoitella

Paperille kirjoittamani ruokapäiväkirjakin on kadonnut uskoakseni lasten toimesta, vaikkei kukaan tunnusta kolmannen asteen kuulustelunkaan tuloksena
Mutta asiaan: miten käyttäisin kuorittuja auringonkukan siemeniä? Varmaan herkkua ihan paljaaltaankin, mut pussissa ei ollut mitään tietoa ravintoarvoista. Entäs kasvispihvimix, sis hernejauhoa, auringonkukansiementä, pellavarouhetta, porkkana, nauris, purjo ja sipuli.. ainakin kuullostaa ok:lta, mut siinäkään ei ollut tarkempia tietoja. Käytin kuitenkin jo jauhelihapihveissä.
ruokapäiväkirjasta: tänään oon syöny munakkaan, pihvin + voissa haudutettua kaalta+purjoa+kesäkurpitsa (uusi tuttavuus mulle) ja muhevoittamaan loraus kermaa.
illemmalla matalahiilihydraattista makkaraa ja tuota kaalisörsseliä + juustosiivu. Iltapalana tarkoitus syödä vielä kalaa + rahkaa ja lisäksi kasviksia.
veden juonti ollut liian vähäistä, ja viikonlopuksi en ostanut vissyvettä--> lihaksia kivisti ja suonenveto oli lähellä. Magnesiumin puutetta mut vissyveden juonti auttoi. Muuten, limsakoneella saa pelkästä vedestä mukavan poreilevaa, ei siihen tarvi mitään makuaineita