Toivoton kiittää ja kumartaa vastauksista
Pienetär: olen lukenut Heikkilän kirjan, mutta siitä on jo aikaa. Kirja oli sillon mulla lainassa ja olen suunnitellut pitemmän aikaa, että kävisin sen ostamassa. Nyt pitäs varmaan siirtää suunnitelma ihan käytäntöön.
Susie: Kahvin juontia pitäs tosiaan vähentää. Se on vaan semmonen kompastuskivi että! Illalla vannon ja vakuutan, että huomenna juon vaan joka toisen kupin. Töihin kun pääsen olen ensimmäisenä kahvipannussa päälläni
Mirka ja Jumbo Yhtäkkiä sanoisin, että itse luulisin kokonaisruokamäärän olevan kohillaan, ottaen huomioon, että syön varmaan kolmasosan siitä ruokmäärästä kuin ennen. Tänään mulla on aamupalaksi salaattia (valkokaalta, paprikaa, herneitä, fetajuustoa ja itse tehty majoneesikastike), lounaaksi samaa salaattia ja pari jauhelihapihviä (tehty itse ilman jauhoja), päivällä kotiin on varattuna edelleen samaa salaattia, kukkakaalta ja punaviinimarinoitu naudanpihvi, todennäköisin iltapala tällä hetkella on kermarahka jonka makeutan fun lightillä.
Ainut ruoka jota tulee päivän aikana aika reilu annos on toi salaatti joka koostuu tosiaan aika pitkälle siitä valkokaalista. Se on niin hyvää raastettuna, mutta meneppä ja keitä se niin hyi, yäk!
Oisko se sitten se rasva, jota pitäis olla enemmän? Siinähän se sitten tulee se skitsofrenia, kun toinen puoli aivoista sanoo, että lyöhän kunnon köntti voita siihen panuun! Ja toinen puoli sanoo, että se on hyvä pannu, ei se tarvii paljon rasvaa ja se on niin kovin epäterveellistä. Ajattele sydän- ja verisuonitauteja