Heippa!
Olen vasta aloittamassa tätä alakarppausta (neljäs päivä menossa kahden viikon "aloituskuurista") ja haluaisin kovasti kokeneiden neuvoja!
Olen kärsinyt toisesta päivästä lähtien päänsärystä ja tukkoisesta olosta, luulin ensin flunssan iskeneen. Eilen alkoi myös silmät ihmeesti punottaa, verisuonet ihan pinnassa (verenpaine??). Olen syönyt aamupalaksi 2 palaa ruisnäkkileipää (yht. 16 g hiilareita) juustoa ja kalkkunaa. Lounaaksi yleensä tonnikalaa, munaa, broilersuikaleita, hiukan juustoa ja yhden salaatinlehden. Illalla kalaa, kalkkunaa tai broileria ja munaa. Vaikeutena tässä ruokavaliossa on, etten ole syönyt punaista lihaa enää vuosiin (tällä olen saanut reumaoireet hyvin kuriin!) ja vaihtoehdot ovat vähissä. Olen ajatellut, että jos kestän tämän 2 viikkoa, lisään sitten vihanneksia ruokavalioon ja voisin pärjätä, vaikka onkin suppea valikoima sopivia ruokia...
Eilen illalla söin kalkkunajauheliha-munakasta, ja sain suht äkäisen sappikohtauksen, vaikka sappirakko on leikattu n. vuosi sitten. Eli joudun kontrolloimaan myös rasvan käyttöä aika totaalisesti.
Haluaisin nyt rehellisen mielipiteen teiltä konkareilta, uskotteko, että tämä onnistuu? Kaikki vinkit olisivat myös tervetulleita! Ja olisiko päänsäryn syynä liian "tiukka" hiilarirajoitus???
Olen muuten laihduttanut mukautetulla paikkaridieetillä puolessa vuodessa 25 kg. Eli sekin toimii, kun ei ihan pilkulleen laske joka suupalaa, vaan vähän säveltää

Eikä ole läski tullut takaisin!
Toivotan kaikille karppaajille tsemppiä ja hyvää alkavaa syksyä!
Jään odottamaan kommentteja, ja pian, pliis!