Vieras kirjoitti:
Arvo Morkkis kirjoitti:
Mites ois vaikka oman paikkakunnan neuvova terveyspuhelin taikka vanhanaikaisesti aika lääkärille? Saat selville onko kyse vaihdevuosioireista (kuten ainakin yhdellä intternetissä) vai aivokasvaimesta (jos aistiharha).
Jos olet noin tosissas huolissas niin kannattaako roikkua anonyyminä anonyymipalstalla?
Eli asia ei mitenkään voi liittyä ruokavaliomuutokseen joten turha täältä kysellä?
Miksi kysyt minulta?
Normaalilla päättelykyvyllä pääsee käsitykseen, että yksikään karppaus.infon vieraspalstan lukijoista ( lukukerrathan näet, tarkkaa lukijamäärää toki et) ei ole tunnistanut ilmiötä omakseen ja halunnut jakaa kokemustaan tai siihen liittyvää tietoa. On todennäköistä, vaikkei varmaa, että ilmiö on lukijakunnalle vieras. Minä olen kirjoittanut ketjuun hupivastauksen (hauskan tai ei), joten varmaankin pidän aloitusviestiä trollauksena, ilmiötä vaarattomana( tiedon tai luulon perusteella) ja/tai olen paskapää.
Jos olisin lääkäri ja antaisin sinulle nyt kuitenkin vielä neuvoja anonyymin viestin perusteella, olisin moraaliton eli ihan paska lääkäri, eikä neuvollani ole arvoa. Jos en ole lääkäri, mitä arvoa mielipiteelläni on, tällöinkään?
Jos olet oikeasti huolissasi, kysyt luotettavalta ammattilaiselta.
Jos haluat vain minun sitoutuvan mahdollisesti paikkaansapitämättömään internetin leikkidiagnoosiväittämään, niin eikun hyvää perjantai-iltaa!