karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-20 23:12:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Outo haju?
ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:01:06 
jäbä kirjoitti:
Vanhoihin sanontoihin muuten kuuluu että "älä luota ihmiseen joka ei juo viinaa" ja se sopiikin hyvin suhun..

Sori kun sohaisin arkaan paikkaan. Mut hei, mikset vaan lopeta?

ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:08:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Perjantai-ilta...

Joo, täällä ei oikein pidetä banaanin puputtajista tai potuista. Ja kyllä se virtsa joskus aika rankalle haisee, jos ketoosi on kovimmillaan. Tästä ei kuitenkaan noin runsailla hiilareilla voi olla kysymys. Siitä letkautus karppauksen aloittamattomuudesta.

Raati taitaa olla vähän taistelutanner-tunnelmissa.

ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:16:41 
cPahoittelen kanssakirjoittajien hyökkäävää sävyä. Jostain syystä viimepäivinä on moni ollut pahalla tuulella.

Monet asiat vaikuttavat virtsan hajuun. Esim parsa saa aikaan aikamoisia haisuja. Antibiootit haisevat jne. Myös osa sairauksista aiheuttaa hajua. En ole koskaan mainitsemaasi savunhajuun törmännyt joten en ikävä kyllä osaa auttaa.

Perunamuusi lounaalla ja lisää perunaa illalla, oluen keta, ei ole kovin karppia. Siinä yksi syy mikä saa palstan vakkarit riehaantumaan.

ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:18:04 
Catharsis kirjoitti:
Perjantai-ilta...

Joo, täällä ei oikein pidetä banaanin puputtajista tai potuista. Ja kyllä se virtsa joskus aika rankalle haisee, jos ketoosi on kovimmillaan. Tästä ei kuitenkaan noin runsailla hiilareilla voi olla kysymys. Siitä letkautus karppauksen aloittamattomuudesta.

Raati taitaa olla vähän taistelutanner-tunnelmissa.

Okei. Btw

perunamuusi 200g
peruna (2kpl) 120g
puolikas banaani (60g)
lasillinen täysmaitoa (170g)
kaksi karhun kolmosta

Hiilaria 76 g. Musta toi on aika vähähiilarista etenkin kun lenkkeilen.

ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:23:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

jäbä kirjoitti:
Vanhoihin sanontoihin muuten kuuluu että "älä luota ihmiseen joka ei juo viinaa" ja se sopiikin hyvin suhun..

-tämä vanha sanonta on ihan pätevä.Itse liitän kyllä jollain varauksella tupakoimattomatkin samaan kastiin.

Catharsis kirjoitti:
Joo, täällä ei oikein pidetä banaanin puputtajista tai potuista.

-itse tulee kyllä käytettyä sekä pottua että banaania,jälkimmäistä äärimmäisen harvoin ja vähän.Itseäni kyrsi ainakin avauksen hyökkäävyys,jossa tullaan karppi-palstalle provoamaan karppauksen vaikutuksista ilman näyttöä että a)se johtuu karppauksesta,b)että ao.henkilö edes karppaa.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:25:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Arvo Morkkis kirjoitti:
Mites ois vaikka oman paikkakunnan neuvova terveyspuhelin taikka vanhanaikaisesti aika lääkärille? Saat selville onko kyse vaihdevuosioireista (kuten ainakin yhdellä intternetissä) vai aivokasvaimesta (jos aistiharha).

Jos olet noin tosissas huolissas niin kannattaako roikkua anonyyminä anonyymipalstalla?

Eli asia ei mitenkään voi liittyä ruokavaliomuutokseen joten turha täältä kysellä?

Miksi kysyt minulta?

Normaalilla päättelykyvyllä pääsee käsitykseen, että yksikään karppaus.infon vieraspalstan lukijoista ( lukukerrathan näet, tarkkaa lukijamäärää toki et) ei ole tunnistanut ilmiötä omakseen ja halunnut jakaa kokemustaan tai siihen liittyvää tietoa. On todennäköistä, vaikkei varmaa, että ilmiö on lukijakunnalle vieras. Minä olen kirjoittanut ketjuun hupivastauksen (hauskan tai ei), joten varmaankin pidän aloitusviestiä trollauksena, ilmiötä vaarattomana( tiedon tai luulon perusteella) ja/tai olen paskapää.

Jos olisin lääkäri ja antaisin sinulle nyt kuitenkin vielä neuvoja anonyymin viestin perusteella, olisin moraaliton eli ihan paska lääkäri, eikä neuvollani ole arvoa. Jos en ole lääkäri, mitä arvoa mielipiteelläni on, tällöinkään?

Jos olet oikeasti huolissasi, kysyt luotettavalta ammattilaiselta.

Jos haluat vain minun sitoutuvan mahdollisesti paikkaansapitämättömään internetin leikkidiagnoosiväittämään, niin eikun hyvää perjantai-iltaa!

-Terry Pratchett

ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:40:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuinka paljon juot vettä päivässä? Kahvi on diureetti ja oluen alkoholi taas sitoo nesteitä elimistöön.

Voisiko munuaisesi vain pyydellä vettä lisää riippumatta siitä kuka pitää ruokavaliotasi karppina tai ei?

ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:42:57 
RaahenTiikeri kirjoitti:
-itse tulee kyllä käytettyä sekä pottua että banaania,jälkimmäistä äärimmäisen harvoin ja vähän.Itseäni kyrsi ainakin avauksen hyökkäävyys,jossa tullaan karppi-palstalle provoamaan karppauksen vaikutuksista ilman näyttöä että a)se johtuu karppauksesta,b)että ao.henkilö edes karppaa.

Mutta olisit muitta mutkitta hyväksynyt ne positiiviset asiat mitä karppauksen myötä on ilmaantunut, siis ilman näyttöä että se johtuu karppauksesata?

ViestiLähetetty: 2014-09-05 21:47:16 
paukka kirjoitti:
Kuinka paljon juot vettä päivässä? Kahvi on diureetti ja oluen alkoholi taas sitoo nesteitä elimistöön.

Voisiko munuaisesi vain pyydellä vettä lisää riippumatta siitä kuka pitää ruokavaliotasi karppina tai ei?

No juu, varmaan pitäää varmaan opetella juomaan enemmän vettä. Mistähän tuon janontunteen tekisi.

ViestiLähetetty: 2014-09-05 22:08:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

*ei mitään*

ViestiLähetetty: 2014-09-06 10:13:48 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Vieras kirjoitti:
Avaatko tätä vähän. Mikä menee pieleen mun karppauksessa?

Jos muistan oikein, niin olet aiempien sanojesi mukaan "aina syönyt näin".
Jos et, niin tarkenna toki, mikä tuossa on muuttunut :D

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2014-09-09 19:06:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
RaahenTiikeri kirjoitti:

Mutta olisit muitta mutkitta hyväksynyt ne positiiviset asiat mitä karppauksen myötä on ilmaantunut, siis ilman näyttöä että se johtuu karppauksesata?

-sinä sanoit tuon.Minä en ole haastanut riitaa tai provonnut anti-karppipalstoilla karppauksen puolesta hyökkäävään sävyyn.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 32 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00