karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-04 21:23:38

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: meneekö oikein
ViestiLähetetty: 2004-09-19 09:50:48 
Olen syönyt nyt 4 viikkoa aamulla 2:n munan munakkaan,kermatilkalla ja n.50gr.juustolla höystettynä.ei nälkää...mutta n.klo.14 aikaan olen kuitenkin rullannut juustoa ja metwurstia + salaatia ja syönyt 5-10 rullaa.ja n.klo.18
olen syönyt lihaa tai broileria tai kalaa n.300gr kukkakaalia tai kaalia sekä tomaattia,salaattia,kurkkua.Juon pitkin päivää kevyt olo vissyä
ja illalla light jääteetä (tiiviste)illalla myöhemmin saatan vielä syödä marjoja esim.mustikoita n.100-200 gr.kermavaahdon kanssa(n.1/2dl vaahdotettuna) syön myös fetaa, oliiveja ym.vähähiilarista. Olen myös tehnyt "Heikkilän" suklaata ja syönyt sitä aika reippaasti.Olen laihtunut 5 kg ---niistä 4 kg meni jo 2:ssa viikossa,mutta nyt on hidastunut vauhti.Onko normaalia vai pitäisikö muuttaa/lisätä/vähentää jotain??
Toivon vastauksia kokeneilta karppaajilta.Etukäteen kiittäen.Sinja

.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-19 11:32:36 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Hyvältähän tuo näyttää! Puolesta yhteen kiloa viikossa on optimaalinen vauhti jatkuvaan painonpudotukseen. Silloin menee läski eikä lihas. Ja kun lähestytään tavoitepainoa, hidastuu vauhti usein vielä enemmän. Niinkauan kuin olo on hyvä, syöt monipuolisesti ja riittävästi ja suunta on alaspäin, niin kaikki on hienosti. :D

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-09-19 18:32:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvältä näyttää minunkin mielestäni, Sinja. Mutta rekisteröidy ja tule keskusteluun mukaan. Tänne vieraiden puolelle ei oikein enää ehdi, kun foorumilla on niin paljon luettavaa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00