Hei !
Olen nyt pari päivää lueskellut tätä foorumia ja ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa.... varsinkin taistelutanner
Niin... olen tässä jo pitemmän aikaa valitellut et tarttis tehä jotain ku mahan seutu vaan kasvaa ja kasvaa niinpä sitten eksyin tälle palstalle ja päätin kokeilla että mitä tapahtuis jos sitä kamalaa "tappajadieettiä" vaikka kokeilis.
Haluaisin kommenttia päivän syömisiini
eli:
"aamupala" kahvia (kaksi isoa kuppia maidolla), pienen pieni palanen kurkkua ja kaalia ja pari fetakuutiota....
(en ole oikein ikinä ymmärtänyt miksi aamulla pitäisi syödä, mut kahvia on pakko saada muuten ei silmät aukee)
lounas:
salaattia joka sisälsi kaalia, tomaattia, kurkkua, sipulia, fetaa ja kanaa
(ehkä n. 100 g. ) niin ja oliiviöljyä kastikkeeksi
päivällinen: "tomaattikeittoa" paseerattua tomaattia n. 400g. tummaa soijarouhetta ehkä n. 1 dl. (heitin sekaan suoraan purkista niin vähän vaikea arvioida) mausteita + tippa oliiviöljyä. Höysteeksi vähän jäävuorisalaattia ja sipulia.
sitten oli pakko saada jäätelöä edes pieni palanen (n. 100 g). ja sen kanssa suklaakastiketta (n. ruokalusikallinen kaakao jauhoo. saman verran herbalifen suklaajuoma jauhetta ja tilkka kermaa)
eikä sitten toistaiseksi muuta, paitsi vettä vettä ja vettä... hirveä jano koko ajan...
hmnnn.... taitaa jäädä toi proteiinin saanti liian vähäiseksi? vai?
Ja sitten huomasin että hiilihydraattien saamien alle 20 g. päivässä taitaa olla todella vaikeaa. Ainakin minulle.. pelkästään tuosta paseeratusta tomaatista tuli 16 g.
Tekee muuten mieli hiilihydraatteja ihan älyttömästi ei niinkään makeaa vaan makaroonia tai perunamuussia tms...
olenhan tässä jo pitempää elänyt lähes pelkästään makaroonilla, vaalealla leivällä jne.... ja kaikkea makeaa on tullut syötyä ihan älyttömästi kakkuja, pullaa, karkkia jne.
- Naakka -