karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-06 07:55:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kaikki maistuu suolaiselta!
ViestiLähetetty: 2004-10-24 13:52:06 
Hei! Olen juuri tänään 14 pv alakarppaillut Heikkilän ohjeiden mukaan. Olo on ollut aika kiva ja painoakin olen saanut pari kiloa pois! javascript:emoticon(':D')Tänään on nyt ensimmäinen päänsärkypäivä, mutta luulempa että syy siihen on etten eilen syönyt tarpeeksi ja olin tänään aamulla kyllä tosi nälkäinen...

Mutta ongelmani on nyt, että kaikki ruoka on alkanut maistua aina kamalan suolaiselta! Ennen söin fetaa innolla, nyt se ei maistu kun on niin kamalan suolaista, sama muissa ruoka-aineissa (juustot,makkarat...). javascript:emoticon(':cry:')Eilen jo kävi nyppimään tuo suolaisuus joten en kekesinyt oikein mitään "kunnollista " syötävää. Tänään jätinkin munakkaasta suolan pois, kun laitoin sekaan vähän tonnikalaa ja hyvin riitti. Onko muilla ollut sammanlaisia ongelmia? Kuuluuko tämä joihinkin alkuoireisiin? Muuten olen ollut tyytyväinen tähän uuteen tapaan syödä ja aionkin jatkaa tätä --vaikka lopuikäni! javascript:emoticon(':D')

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-24 15:30:57 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Osin on alkuoire, mutta kyllä vieläkin maistuu jotkut tuotteet liian suolaisilta. Aluksi se häiritsi kyllä enemmän.

Viestin otsikko: päinvastion
ViestiLähetetty: 2004-10-24 15:41:35 
minun täytyy olla tässkäkin poikkeus, olen painanaut vähähiilarista jotakuinkin 2 kk, paino on romahtanut ihan kivasti n. 12 kg. suola on kutenkin jotain mitä on pakko saada edelleen.

oikea suolakurkku maistuu, samon tuorekurkku suolattuna. en käsitä mistä tämä johtuu, mutta toisaalta ei haitanne koska jo ihan pienikin suolapala auttaa

Viestin otsikko: Re: päinvastion
ViestiLähetetty: 2004-10-24 16:25:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

salzen kirjoitti:
suola on kutenkin jotain mitä on pakko saada edelleen.

Sama täällä: enemmän nyrppii jos suolatonta sapuskaa syö :x Mutta toisaalta ymmärrän kyllä vieraan ongelman, sillä useimmat juustomme (huom :!: varsinkin light-versiot), makkaramme, metwurstimme ym. ovat todella suolaisia. Oletko kokeillut liuottaa feta-juustoja ennen nauttimista, myös katkaravut yms. voi liuottaa juoksevan veden alla ennen käyttöä liiallisen suolan poistamiseksi. Kannattaa muutenkin suosia mahdollisimman naturelleja tuotteita ja tarvittaessa maustaa mm. erilaisilla (tuore)mausteyrteillä. Valikoima on laaja: itse nykyisin käytän paljon tuoretta korianteria, josta saa raikkaan maun ruokaan kuin ruokaan eikä suolaa tarvitse välttämättä yhtä paljon... :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00