karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-11 22:21:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: HYVÄ MIKKO!
ViestiLähetetty: 2004-10-26 13:25:09 
4popin palaute :

"Kiitos palautteestasi ja olemme seuranneet tuota keskustelupalstaakin.

4Pop on pop-ohjelma, jossa tarina kerrottiin siksi Hollywoodin kautta. Emme
ole emmekä yritä olla tiedeohjelma.

Minusta henkilökohtaisesti on mielenkiintoista, kuinka suuria reaktioita
viihdemakasiinin laihdutuspätkä voi aiheuttaa. Ihan kuin asia olisi
joillekin jo kuin uskonto? Pelottavaa. Olen tyytyväinen, että aihetta
tökkäisimme, sillä sitä tosikot aina tarvitsevatkin.

yt. Mikko
4POP"

Hyvä Mikko! Pusuja ja ruusuja!

Näin juuri.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-26 13:44:37 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Jes!
- 40-luvulla sai vielä avoimesti tökätä juutalaisia. Nykyisinkin joku lähettää sellaisesta ruusuja ja haleja, mutta virallisesti sitä ei pidetä hurjan fiksuna.
- 50-luvulla sai vielä vielä avoimesti tökätä vanhojapiikoja. Nykyisin ....
- 60-luvulla sai vielä avoimesti tökätä siirtolaisia ja neekereitä...
- 70-luvulla sai vielä avoimesti tökätä jyväjemmareita ja uskovaisia...
- 80-luvulla, olisivatko sallitut pilkattavat olleet homoja, 90-luvulla peräkammarin poikia
Nykyisin tulilinjalla lienevät ne, jotka eivät suostu elintarvikejättien ja lääkefirmojen lihottajiksi.

Kaikilla tökkelöinneillä on ollut sekä poliittisia että taloudellisia intressejä. Ja aina on löytynyt näitä siunatun uudistumielisiä ja viksuja median perässähiihtäjä-hyötyjiä, jotka tietävät mistä päin tuulee. Hyvin tuntee 4pop perinteensä!

terv els

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-26 13:52:24 
HYVÄ ELS !!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-27 19:19:38 
4popin haastattelypyyntö:

"Moi!

Olen toimittaja 4Pop ohjelmassa, ja olen seurannut keskustelua tällä foorumilla liittyen tekemääni Atkins-juttuun.

Olemme päättäneet tehdä aiheesta lisää juttua, ja tällä kertaa haluaisimme antaa teille mahdollisuuden puhua asiasta! Etsin haastateltavaa joukostanne huomisaamuksi eli torstaiksi. Paikka on Nelosella Helsingissä.

Idea on siis, että se, joka tulee huomenna haastatteluuni, saa toimia "alakarppi"-asiantuntijana tämän viikon sunnuntain 4Pop-ohjelman palaute-osiossa. Pyytäisin tätä henkilöä valmistamaan noin 40 sekunnin mittaisen palautteen (40 sek siitä syystä, että viikottainen palautteemme on sen mittainen), jonka annat MEILLE, eli 4Popille viime sunnuntaiseen Atkins-juttuun liittyen.

Olisi kiva jos voisitte ilmoittaa minulle henkilökohtaisesti vielä tänään osoitteeseen marjo@moskito-tv.fi

Olemme siis Helsingissä, joten toivon että asut lähistöllä ja voit tulla aamulla Tehtaankadulle jossa teemme haastattelun.

Haluamme antaa teille mahdollisuuden puhua suunne puhtaaksi ilman että me puutumme asiaan!

Toivottavasti näen teistä jonkun huomenna, hauskaa illan jatkoa!

T: Marjo/4Pop"

Eipä ollut paljon innokkaita haastattelupyyntöön vastanneita...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-27 19:51:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Anonymous kirjoitti:

Tämä on niin lyhyt varoitusaika, että ei voi olettaakaan kovin monen ehtivän. Lisäksi 40 sekuntia on aika, jossa ehtii korkeintaan esitellä Atkinsin 4 eri vaihetta - ei edes perustella mitenkään.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-27 20:16:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mä tuskin käyttäsin sanaa "haastattelu". Ja se että sanoo tunnin kuluessa ensimmäisestä postauksesta
Lainaa:
kertoo jo mielestäni siitä, että kyseessä oli vain heitto. Nyt pääsee sitten kuittaamaan, että kyllä karppaajat jaksaa vaahdota, mutta kun saisivat tilaisuuden vastata, kukaan ei ilmaannu paikalle.

Itse en kyseistä ohjelmaa nähnyt, en muutenkaan seuraa sitä, joten en sano itse juttuun juuta enkä jaata. Minun puolesta aiheesta saa vääntää kättä ja väitellä loputtomiin, ei kauheasti vaikuta meikäläiseen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-27 20:32:24 
Minusta olisi mielenkiintoista nähdä, jos toimittajat oikeasti perehtyisivät siihen mitä ovat palkkansa eteen tekemässä ja ottaisivat joukostaan vaikka yhden hiukka ylipainoisen, joka sitten pistettäisiin kokeilemaan vaikkapa kaksi viikkoakin tätä alakarppausta.

Tulokset puhuvatkin sitten puolestaan..

Eli meikäläinenkin, terveydenhuoltoalan ammattilainen, jäi koukkuun tuon kahden viikon jälkeen... Nyt siis kahdeksan kiloa hoikempana jatkaa tätä "tappodieettiä" :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00