4popin haastattelypyyntö:
"Moi!
Olen toimittaja 4Pop ohjelmassa, ja olen seurannut keskustelua tällä foorumilla liittyen tekemääni Atkins-juttuun.
Olemme päättäneet tehdä aiheesta lisää juttua, ja tällä kertaa haluaisimme antaa teille mahdollisuuden puhua asiasta! Etsin haastateltavaa joukostanne huomisaamuksi eli torstaiksi. Paikka on Nelosella Helsingissä.
Idea on siis, että se, joka tulee huomenna haastatteluuni, saa toimia "alakarppi"-asiantuntijana tämän viikon sunnuntain 4Pop-ohjelman palaute-osiossa. Pyytäisin tätä henkilöä valmistamaan noin 40 sekunnin mittaisen palautteen (40 sek siitä syystä, että viikottainen palautteemme on sen mittainen), jonka annat MEILLE, eli 4Popille viime sunnuntaiseen Atkins-juttuun liittyen.
Olisi kiva jos voisitte ilmoittaa minulle henkilökohtaisesti vielä tänään osoitteeseen
marjo@moskito-tv.fi
Olemme siis Helsingissä, joten toivon että asut lähistöllä ja voit tulla aamulla Tehtaankadulle jossa teemme haastattelun.
Haluamme antaa teille mahdollisuuden puhua suunne puhtaaksi ilman että me puutumme asiaan!
Toivottavasti näen teistä jonkun huomenna, hauskaa illan jatkoa!
T: Marjo/4Pop"
Eipä ollut paljon innokkaita haastattelupyyntöön vastanneita...