karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-03 03:35:15

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Repsahdin.. ja pahasti..
ViestiLähetetty: 2005-01-24 09:36:34 
:( Eilen, jostain kumman syystä, tuli sitten syötyä.. keksejä, jäätelöä, kinuskikastiketta, suklaata.. Huoh, ja nyt on kamala "krapula" .. Miksi mulle käy näin.. Nyt kyllä otin itseni puhutteluun.. :oops:
Miten minun tulisi jatkaa? onko ollut sitten liikaa hiilareita? En niitä laske, mutta heikkilän opeilla tätä toteutan.. Auttekee.. Kiitos..

Viestin otsikko: Re: Repsahdin.. ja pahasti..
ViestiLähetetty: 2005-01-24 10:33:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

kukka kirjoitti:
:( Eilen, jostain kumman syystä, tuli sitten syötyä.. keksejä, jäätelöä, kinuskikastiketta, suklaata.. Huoh, ja nyt on kamala "krapula" .. Miksi mulle käy näin.. Nyt kyllä otin itseni puhutteluun.. :oops:
Miten minun tulisi jatkaa? onko ollut sitten liikaa hiilareita? En niitä laske, mutta heikkilän opeilla tätä toteutan.. Auttekee.. Kiitos..

Elä moiti itseäsi siitä "repsahduksesta", vaan jatka tänään normaliin
tapaan. Useimmiten sanotaan, että ois hyvä aloittaa induktiota taas,
tiedähän :)

tsemppiä!

-yupik

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-24 17:19:22 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

miksikö käy noin? siksi kun me ollaan inhimillisiä otuksia kaikki ja repsahdukset kuuluu elämään siinä missä onnistuneet kilojen karistuksetkin.
Ei maailma siihen kaadu jos joskus repsahtaa, vaikka itse ajattelinkin ennen niin (siis ennen alakarppaamista). Silloin oli sellaisia dieettikokeiluja että suurempi ihme olisi mun kohdalla ollu se jos en olisi repsahtanut. Ja yleensä se projekti jäikin siihen ekaan repsahdukseen. Mut silloin en voinutkaan hyvin kuten nyt karpatessa. Älä siis anna moisen masentaa sua, tänään on uusi päivä ja se että palasit takasin karppiruotuun on hyvä merkki. Mulla on tiedossa ensi viikonloppuna juhlat joihin oon jo etukäteen asennoitunut niin että pyrin olemaan sKARPPINA tarjoomisten ääressä mut jos lipsun kaidalta tieltä niin teen sen hyvällä omallatunnolla ja sitten palaan taas seuraavana päivänä ruotuun. Vaikeampaa se toki silloin on kun nyt totutussa meiningissä mut katsotaan miten tän ämmän käy. 8)

Tsemppiä sulle ja hymyä huuleen, elä ota sitä liian vakavasti :)

Loppusuoralla:

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-24 19:19:10 
Kiitoksia lohduttavista vastauksistanne.. Juu, olen huomannut että tää on mun juttu, enkä näin helpolla luovuta.. Jotenkin vain tuli kamala morkkis, kun olenkin erehtyväinen ihminen :wink:
Tsemppiä sinulla huiskis ensi viikonloppua varten..
Yksissä juhlissa, porukka alkoi pälyilemään kun en syönyt kakkua, otin sitä kiltisti lautaselle ja syötin sukulaismuksulle 8) Lapsi oli jo valmiiksi sokerihumalassa.. :lol: hyi minua.. :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-24 20:10:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tottakai sitä saattaa repsahtaa, noudattipa mitä dieettiä hyvänsä. Lohdutuksena voin sanoa, että esim. paikkareilla ihmiset repsahtelee koko ajan, koska "kaikki on sallittua"... eli otetaan se sallittu pala suklaata ja sitten ahmitaankin koko levy. Näin ei käy vähähiilarisella, ainakaan helposti! Ainakin minä olen ensimmäistä kertaa pystynyt noudattamaan dieettiä yli 3 päivää, nyt jo melkein 2 kuukautta ilman harkitsemattomia repsahduksia :)

Viestin otsikko: Re: Repsahdin.. ja pahasti..
ViestiLähetetty: 2005-01-25 15:53:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

kukka kirjoitti:

Ei yksi päivä Talvea tee. 8)

Joten heti takaisin ruotuun :!:

Raipe Perus Ins.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00