Olen nyt kolmatta viikkoa alakarppina. Olo on hyvä ja mieliteot kadonneet. Mut kun ylipainoa on kolkyt kiloa, niin tottakai se painon pudotus on päällimmäinen ajatus. Painoa onkin tippunut ihan hyvin, mut mä en ymmärrä miksi mun paino sahaa kilolla ees takas? Syön samoin joka päivä (siis hiilarit kurissa, kolme kertaa päivässä vatsa täyteen, juon pari-kolme litraa vettä) ja yhtäkkiä seuraavana päivänä vaaka näyttää kilon enemmän ja jää siihen taas noin viikoksi ennekuin suostuu tipahtamaan. Ja tipahtamisen jälkeen taas sama juttu

Oon listaillu painoani semmoseen ohjelmaan joka tekee siitä käyrän ja se on ihan selkeetä aaltoliikettä. Ahdistaa tämmönen. Ja vaateetkaan ei tunnu yhtään sen löysemmiltä kuin ennen. Oonko mä joku aineenvaihdunnallinen kummajainen vai mitä tää on?
Mä oon kyllä koittanu laihduttaa näitä kiloja monet kerrat, painareilla, syömättömyydellä (

), vlcd:llä ja vaikka millä. Ekat viitisen kiloa saattaa lähteä, mut siihen jää ja lopulta kaikki tulee korkojen kanssa takaisin.
Tällä menolla mä oon vielä viidenkin vuoden päästä ylipainoinen kun lasku tapahtuu tyyliin kaks askelta eteenpäin ja yks taaksepäin..jatkuvasti
Ja tätä siis tapahtuu koko ajan, ei vain tiettyyn aikaan kuussa ja mitään liikuntaa en vielä harrasta..että sekään ei aiheuta tätä.