Heips kaikki rasvan polttajat=) Olen liittynyt joukkoonne kirjavaan,mutta en vielä ole rekannut itseäni. Ensimmäinen karppaus viikko takana,ja painoa pois noin 3 kiloa.
Kertokaapas oi te viisaammat,minulla on muutama kysymys..!.Minä olen alkanut haisemaan pahalle

joten,tuota..onko tämä *hajutila*sitten normaali elämäni uusi kumppani..vai lakkaako ihminen ketoosissa haisemasta?..Niinkuin jossin vaiheessa?
Vissiin kuulun alakarppaajiin kun olen jättänyt pois kaiken sokerin,kaiken jauhoista tehdyn,ja ylenpäätä välttelen nuita hiilareita. Kaupassa on onneksi ihania löytöjäkin tullut vastaan,esim,koskenlaskija Juusto

jota vetelen melkein paketin päivässä..

(hiilareita nimittäin nolla!!!)Olo on muutaman ensimmäisen vierotus oireisen päivän jälkeen muuten ihan mahtava!
Sitten toiseen kysymykseeni,kun tuosta KAHVISTA on montaa mielipidettä...sitooko se todella läskin,ettei se sula kuten joku on väittänyt? Itse en kyllä pysty vain juomaan teetä=( Ja se kofeiiniton pikkuinen kahvipussikin maksaa maltaita=(ELI saako sitä nyt sitten juoda vai ei?
Sitten Kolmas kysynmys..

(olkaa kärsivälllisiä) Miten korvaatte leivän??Olen lleikkinyt nyt viikon että kaalinlehti on leip,mutta aamupalalla se alkaa todella

TÖKKIMÄÄN...joten Apua!

Kiitäen nöyrimmästi nimim. Haisuli