Kiitos kiinnostuksesta!
Olen perusterve 38v 170cm ja 75kg
Laihdutettavaa ainoastaan vatsassa ja lantiolla, muuten olen hoikka.
Viimeksi karppasin viime kesänä 5kg pois parin viikon ketoosialkuisella dietillä. Se oli helppoa kun alkuun pääsi. Ja paino myös pysyi pois.
Kevättalven aikana aloin uudelleen lihomaan, ehkä stressin takia, vaikka ruokavaliossani ei juurikaan muutosta.
Leipää, pastaa, perunaa, riisiä en ole syönyt moneen vuoteen kuin satunnaisesti, ehkä pari kertaa kuukaudessa.
Parilla palalla tummaa suklaata herkuttelen kerran viikossa, paitsi en nyt dietin aikaan ollenkaan.
Mitään mehuja, limuja, karkkeja tmv en käytä ikinä.
Nyt noin kuukausi sitten ryhditäydyin ja vetäisin ketoosiin. Sen tilan kyllä huomaa hengityksen hajusta ja yleisolosta muutenkin sekä mittasin myös tikuilla.
Paino putosi 2,5kg. Sitten yksi juhlapäivä välillä, söin hiilareita noin 50g ja pam kilo takaisin heti! Sen lähtemiseen meni taas muutama ketoosipäivä.
Nyt oon pitäny hiilarit max 30g viikon, mutta paino senkunvaan nousee!
Yleensä syön aamiaiseksi voissa ja kookosöljyssä paistetun kananmunan ja pekonia sekä pari minitomaattia ja hamppuöljyä.
Lounaaksi avocadon majoneesilla ja 50g kermajuustoa pestolla.
Päivälliseksi desinverran vihreää salaattia, oliivi- tai kurpitsansiemenöljyä ja pihvin, lohta tai broilerinkoiven.
Näiden lisäksi menee noin 4 kuppia kahvia soyamaito-lorauksella.
Joskus nappaan mantelin tai 'aivopähkinän' tai pienen siipaleen kermajuustoa tai muutaman siivun metwurstia välipalaksi, jos oikein hiukoo.
Oon pitäny tarkkaa ruokapäiväkirjaa nettilaskurilla, sen mukaan makrot pitäis olla kohillaan (kuten aiemmin listasin) ja kaloreita noin 2200/pv.
Näillä karppasin silloin viime kesänäkin, miks nyt ei onnistu??