Jep yhdyn Morriganin juttuun sana sanalta...
Kukahan meistä syö suolapähkinöitä RUNSAASTI?Itse pysyttelen kyllä ihan tavallisissa ja vain harvoin nykyään syön suola sellaisia...
Jeps eiköhän niis pähkynöis kuitenkin niit hiilareita ole enemmän kun kasviksissa....
Ja eiköhän MIKÄ tahansa dieetti/ruokavalio ole epäterveellinen mikäli siihen ei kunnolla perehdy..
Ihan niinkuin pvssä siellähän on KAIKKI sallittua....heh heh...vieläkin naurattaa oma oma pv aikani.....
Minun kasvisten syönti on enemmän kun tuplaantunut,aikaisempiin aikoihin verrattuna....
Öh no oliiveja tipautun salaattiin eilen ensimmäisen kerran koko karppi aikana (en erityisemmin tykkää niiden mausta)
Ensimmäistä kertaa elämässäni ymmärrän hyvien rasvojen merkityksen...Sillä enhän pv aikana nyt voinut esim kahteen teelusikalliseen oliiviöljyä pisteitäni tuhlata.....
Varmaan sekin on kovin epäterveellistä etten edelleenkään ole syönyt koko karppaus aikana karkin karkkia (vanha irttarien natustaja isoilla kirjaimilla)
Suklaata 70-85% tai omatekemää silloin tällöin itselleni olen suonut...
Töissä namipoksi ei järkytä mun mielenrauhaani nykyään ollenkaan,ennen olin namipoksin asiakas vähintäänkin yhden kerran päivässä.....
En nyt jaksa ruveta litaniaa jatkamaan...sori!
Voin helvetin hyvin,kannattas vieraankin ehkä kokeilla.Kokeilu ketään tapa?