Älkää nyt hyvät ihmiset minun takia ruvetko täällä riitelemään. En minä niin heikkoa tekoa ole, että tällaisesta hajoaisin, vaikka tympeä vastaanotto olikin. Ja ihan iisisti tässä otetaan, koko päivä on synnissä eletty leipoen pipareita ja muita tittanoita, siis tuolle muulle perheelle
Mainostaa ei kyllä todellakaan ollut tarkoitus eikä nykyisellään ole juuri aihettakaan siihen, sen verran ikävä ilmapiiri siinä blogissa on ollut jo pitemmän aikaa. Muutaman diabeetikkoystävän olen tosin passittanut lukemaan A.H:n kirjoja.
Piti ihan tarkistaa kauanko olen ollut täällä, kaksi vuottahan sitä näkyy olevan nimimerkin takana ja melko kauan jo sitä ennenkin. Passiivisena olen ollut sen vuoksi, koska lukutaitoisena minusta täältä on kohtalaisen helposti löydettävissä vastaus melkein kaikkiin kysymyksiin eikä ole ollut tarvetta sen enempään. Aikamoisen tietopankin olette rakentaneet!
Olen karpannut enemmän tai vähemmän jo ainakin neljä vuotta ja erikoisen tiukkana noiden viljojen kanssa, koska elämä vaikeutuu heti jos sortumia tulee. Laihduttamisen tarvetta ei niinkään ole ollut, raskas työ on pitänyt huolen siitä, ettei kiloja ole liikoja kertynyt.
Niin että ihan tavallinen naisimmeinen täällä on ilman taka-ajatuksia eikä mikään mainosmies.
Väärällä palstalla tämä sitten vissiin on, kun en ajatellu tänne pysyvästi muuttaakaan, ihan vaan vierailulle tulin
Joulunodotusta kaikille!